Tema: Re: Legacy
Autorius: Night
Data: 2012-09-07 10:57:02
Bleee :) Daugeli jau buvau ir pamirses/priprates. Bet siaip tai i desimtuka
pataikei :)

Jei reiktu rinktis, tai borto kompo valdymo mygtukas man #1 :)
O bagazniko rankena #1 irgi tik geraja prasme - nes pirma karta Subaru
istorijoje atsirado turbut :)

Del sivesu - tai po 2 metu sugalvojau ir pasidariau DRL is tolimuju sviesu
zibintu, tada padetis "auto" prasme igavo - DRL veikia visada, ijungus
degima, o trumpos isijungia tik sutemus. Ir raktelio nereikia istraukti,
garaze paliekant.