Bleee :) Daugeli jau buvau ir pamirses/priprates. Bet siaip tai i desimtuka pataikei :) Jei reiktu rinktis, tai borto kompo valdymo mygtukas man #1 :) O bagazniko rankena #1 irgi tik geraja prasme - nes pirma karta Subaru istorijoje atsirado turbut :) Del sivesu - tai po 2 metu sugalvojau ir pasidariau DRL is tolimuju sviesu zibintu, tada padetis "auto" prasme igavo - DRL veikia visada, ijungus degima, o trumpos isijungia tik sutemus. Ir raktelio nereikia istraukti, garaze paliekant. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:k2c8j7$4lm$1@trimpas.omnitel.net... > Mane tai labiausiai uzpiso dizaineriu sprendimai, su mintimi "nu reikai gi > kazka padaryti". Kaip turejes ankstesni modeli mane suprasi. > > Stalciukas virs kondiskes valdymo, kur su durelemis. Ankstesnis modelis, > ir dar pries tai buves atsidarydavo paspaudus. Dabar reikia traukti. Nu > nafiga? Nafiga klausiu kazka keisti jeigu tai veike? Ypac turint galvoj, > kad padare dangteli virs puoduku laikiklio, kuris atsidaro tokiu principu, > kaip atsidarinejo tas stalciukas virs dureliu. Kodel nebuvo galima > padaryti vienodai? > > Kompo parodymu mygtukas. Buvo visai patogiai. O dabar? Galejo ishvis > bagazinej pastatyt... > > Begiu indikacija panelej - prasmes taip ir nesupratau, ypac, kai dar ir > ekonomaizeris, kuris veikia pagal visiskai juokinga algoritma ir jokios > naudos neturi. > > Kur dingo puodeliu laikikliai galiniams keleiviams? Kam man tas mizernas > stalciukas. Gal atlenkiamam porankyje kai kam ir patinka, bet panasu, kad > tik del pliusiuko. > > Automatiniu sviesu rezimas, kai dega betkada neistraukus raktelio, tik > palikus ant AUTO, kuris neveikai diena. Kas per programa EU rinkai? > > Nu bet uztat po N metu pagimde rankena bagazines uzdarymui. > > Bet uz avarini elektrinio stabdzio atlaisvinima turbut reiktu ne rankas, o > bybius nukapoti, kad tokie daugiau nesidaugintu. > > Taip, kad neaisku - progresas cia buvo ar "progresas".... > > > > > "Night" wrote in message news:k2c3rb$ubm$1@trimpas.omnitel.net... > > Pas mane situacija panasi, tik tiek kad dyzelinio neturejau. Naujasis > pradziugino tik garso izoliacija ir vietos kiekiu salone, bet nuliudino > 16' > ratai, vienas duslintuvas, durys su stojkem ir kieta kaip kaulas panele > priekine - beje, apie pastaraja man konsultantas bande kazka veblenti, kad > del ekologijos cia ar dar del kazko - bet vienareiksmiskai del kainos, > manau > :) Bet siaip garantija baigiasi dabar uz menesio, jokiu dideliu bedu > neturejau per 60 000. > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:k2agd1$nvu$1@trimpas.omnitel.net... >> +/- manau. Kas gerai, kad modelis jau ilga laika ejo. Pats vazinejau su >> dyzeliniu nuo 2008 iki sios ziemos, pries tai turejau 2006-uju benzina. >> Jautesi, kad bugai isgaudyti, aisku pora juokingu smulkmenu liko, bet >> nekritines. Tiesa sakant kai reikejo pirkti nauja, tai dabar einantis >> daug pigiau atrodo ir nesupratau uz ka as cia moku... Geriau jau senesni >> butu toliau tobuline. Nu bet matyt marketingas suveike - tipo nelygis >> tiek metu toki pati aparata stumti. >> >> Beje, jei idomu, yra aparatas su istorija panasus. Bet dyzelis. >> >> "Doncius" wrote in message news:k2af6s$mpc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 32klt >> >> "Linas Petkevičius" parašė naujienų >> news:k2aat6$j36$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kaina jei ne paslaptis? >> >> "Doncius" wrote in message news:k29d7t$daa$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, Legacy '08, 2.0 benzas, mechanine deze. Vertas demesio? Patikimas >> automobilis? Vaziuojama per metus ~7000km. >