Blin, skaitau dar kartą diržo keitimo aprašymą ir žiūriu, kad praleidau vieną punką: carefully turn the crankshaft clockwise until the timing belt is tensioned. The belt must be tensioned between the intake camshaft pulley, the idler pulley and the crankshaft T.y aš tiesiog uždėjau diržą ir papildomai neįtempinėjau tarp alkūninio ir vožtuvų velenėlio. Bet žymės sutampą, diržas atrodo įtemptas. Buvau net užvedęs varikli ir dar kartą sutikrinau žymes, viskas kaip ir ok. > jo, šitas metodas šiandine suveikė. Atsukau tą škyvą ir pakeičiau visus > diržus Volvui. > Pagrindinis diržas tai jau toks ant garbės žodžio laikėsi, viskas > paskilinėjas iš abiejų pusių. Bet va įtempėjo ritinėlius, tai be reikalo > pirkau, nes ten stovėjo dar labai geri originalūs. Bet vis tiek pakečiau > ir tuos. > > >> paprastai atsisuka, sukimo būdu. Užsifiksuoji smagratį, užsidedi gerą >> galvą, gera varatoką, pusantro metro vamzdžio ir atsuki. >> >> On 2012.09.08 16:46, Vitas wrote: >>> Sveiki, >>> Mėginau nuimti škyvą nuo alkuninio D5 Volvo variklyje ir susigadinau >>> nuotaiką visam savaitgaliui, nes nepavyko. >>> Buvau nuvažiavęs ir į servisiuką kur su pniaumatiniu suktuku mėgino, nu >>> bet niekaip neatsisuka ta centrinė 30mm veržlė. >>> Gal kas galėtų patarti kaip ir kur ją atsukti? >>> Jokiuose Volvo žinynuose neradau aprašymo, kad tai būtų kažkoks >>> sudėtingas darbas, net Nm nenurodyta. >> >