Tema: Re: Kaip nuimti alkuninio skyva Volvo D5 motore?
Autorius: Pagonis
Data: 2012-09-11 08:20:06
 O vandens pompos nenorejai pasikeisti?

-- 
"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
news:k2ibec$780$1@trimpas.omnitel.net...
> Blin, skaitau dar kartą diržo keitimo aprašymą ir žiūriu, kad praleidau 
> vieną punką:
>
> carefully turn the crankshaft clockwise until the timing belt is 
> tensioned. The belt must be tensioned between the intake camshaft pulley, 
> the idler pulley and the crankshaft
>
> T.y aš tiesiog uždėjau diržą ir papildomai neįtempinėjau tarp alkūninio ir 
> vožtuvų velenėlio. Bet žymės sutampą, diržas atrodo įtemptas. Buvau net 
> užvedęs varikli ir dar kartą sutikrinau žymes, viskas kaip ir ok.
>
>
>
>
>> jo, šitas metodas šiandine suveikė. Atsukau tą škyvą ir pakeičiau visus 
>> diržus Volvui.
>> Pagrindinis diržas tai jau toks ant garbės žodžio laikėsi, viskas 
>> paskilinėjas iš abiejų pusių. Bet va įtempėjo ritinėlius, tai be reikalo 
>> pirkau, nes ten stovėjo dar labai geri originalūs. Bet vis tiek pakečiau 
>> ir tuos.
>>
>>
>>> paprastai atsisuka, sukimo būdu. Užsifiksuoji smagratį, užsidedi gerą 
>>> galvą, gera varatoką, pusantro metro vamzdžio ir atsuki.
>>>
>>> On 2012.09.08 16:46, Vitas wrote:
>>>> Sveiki,
>>>> Mėginau nuimti škyvą nuo alkuninio D5 Volvo variklyje ir susigadinau
>>>> nuotaiką visam savaitgaliui, nes nepavyko.
>>>> Buvau nuvažiavęs ir į servisiuką kur su pniaumatiniu suktuku mėgino, nu
>>>> bet niekaip neatsisuka ta centrinė 30mm veržlė.
>>>> Gal kas galėtų patarti kaip ir kur ją atsukti?
>>>> Jokiuose Volvo žinynuose neradau aprašymo, kad tai būtų kažkoks
>>>> sudėtingas darbas, net Nm nenurodyta.
>>>
>>
>