O vandens pompos nenorejai pasikeisti? -- "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:k2ibec$780$1@trimpas.omnitel.net... > Blin, skaitau dar kartą diržo keitimo aprašymą ir žiūriu, kad praleidau > vieną punką: > > carefully turn the crankshaft clockwise until the timing belt is > tensioned. The belt must be tensioned between the intake camshaft pulley, > the idler pulley and the crankshaft > > T.y aš tiesiog uždėjau diržą ir papildomai neįtempinėjau tarp alkūninio ir > vožtuvų velenėlio. Bet žymės sutampą, diržas atrodo įtemptas. Buvau net > užvedęs varikli ir dar kartą sutikrinau žymes, viskas kaip ir ok. > > > > >> jo, šitas metodas šiandine suveikė. Atsukau tą škyvą ir pakeičiau visus >> diržus Volvui. >> Pagrindinis diržas tai jau toks ant garbės žodžio laikėsi, viskas >> paskilinėjas iš abiejų pusių. Bet va įtempėjo ritinėlius, tai be reikalo >> pirkau, nes ten stovėjo dar labai geri originalūs. Bet vis tiek pakečiau >> ir tuos. >> >> >>> paprastai atsisuka, sukimo būdu. Užsifiksuoji smagratį, užsidedi gerą >>> galvą, gera varatoką, pusantro metro vamzdžio ir atsuki. >>> >>> On 2012.09.08 16:46, Vitas wrote: >>>> Sveiki, >>>> Mėginau nuimti škyvą nuo alkuninio D5 Volvo variklyje ir susigadinau >>>> nuotaiką visam savaitgaliui, nes nepavyko. >>>> Buvau nuvažiavęs ir į servisiuką kur su pniaumatiniu suktuku mėgino, nu >>>> bet niekaip neatsisuka ta centrinė 30mm veržlė. >>>> Gal kas galėtų patarti kaip ir kur ją atsukti? >>>> Jokiuose Volvo žinynuose neradau aprašymo, kad tai būtų kažkoks >>>> sudėtingas darbas, net Nm nenurodyta. >>> >> >