"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:k2p7v7$f5o$1@trimpas.omnitel.net... > Jei tai būtų vieninteliai, galintys sugesti variklio komponentai, tai dar > būtų galima suprasti. Gi bet kas gali sugesti prie variklio, pakeisi > vandens pompas, o tik išvažiavus užstrigs pvz EGR vožtuvas, arba koks > daviklis suges, gi neužbegsi viskam už akių. Suges EGR - masina netrauks, nesikurs ar dar koks velnias. Remonto kaina bus tik EGR keitimas. Uzsikirtus guoliui ar pompai, daugeliu atveju lipam i triju nuliu zona saskaitoje. > Va kas keičiat diržus, kiek kartų teko sutikti gerai klibančius guoliukus > arba labai leidžiančias pompas? Pries 15min paleidau Corolla su D4D varikliu. Masina tik ka nupirkta, ant skydelio 258tkm, guoliai geri, dirzas geras, vandens pompa apaugus raudonais "koralais", t.y. jau kiaura. Garaze turiu neviena egzemplioriu uzsikirtusiu pompu, nuo trinties i dirza (nes uzsikirte) issilydziusiu plastikiniu guoliu ir pan. > Bijau, kad tie visi bereikalingų elementų keitimai, tai servisistų būdas > prisidurti prie keitimo kainos. Tai realus kliento apdraudimas nuo galimu dar didesniu islaidu ir pacio meistro apsidraudimas, kad klientas netures pretenziju (kodel to ar ano nepakeitei ir pan).