Pagaliau Povilas iskele problema, kuri daznam tampa "nematoma" - maza kam gali isipykt "teisieji"... Vakar issamiai perskaiciau/apmasciau/PAGALVOJAU Terpentino "replay'jaus tema del didziuju itakos, beje - nezinau, ar siuos newsgroups'us kas nors "filtruoja", taciau siandien visame dideliame kolektyve likau vienintelis "uzmirstas" - pirmasyk be kaledines dovanos ir atitinkamo "attention"-o, o "autochemijos" pirkimo vadybininkelis nelyg raupsuotojo baidesi, nors iki siol trejeta metu vos ne kasdien pietavome kartu prie vieno stalo. Apmaudu, bet MES VISI IS SAVU KISENIU sumokame pinigus uz infrastruktura, kuri (paradoksas!!!) neatitinka tu reikalavimu, kurie buvo keliami tam, jog lesos siu inzineriniu statiniu igyvendinimui butu gautos/panaudotos (neberasau keiksmazodzio "lesos isisavintos"); Ir labai prasau - suturekit savyje nora fleimint/trolint tie, kurie neturite bent 3-6menesiu BE ar CE kategorijas atitinkanciu transporto priemoniu KASDIENIO / NUOLATINIO vairavimo REALIOMIS ZIEMOS SALYGOMIS patirties. Klausimas tiems, kurie salia "mygtuko": KA DARYT DAUGYBEI vairuotoju, kurie vairuoja KROVININES TRANSPORTO PRIEMONES (tobish "furas"), jei Molio (AB "Automagistrale" vadovo/Gen.direktoriaus,(aptarnaujancias "iki Vilniaus miesto ribu") klapciukai ir jis pats "zatochenny pod legkovushki" - t.y. kelininku darbo tikslas - TIK LENGVUJU automobiliu eismo uztikrinimas...o Vilniaus miesto teritoriju atitinkami "ruoniai" ramiai sau "gulineja"... Apie "KED'o" kompetencijas tai net diskutuot (gaist tam laika) - beprasmiska, bet norisi tiketi, jog GALBUT JAU GREITAI ateis ir i admininstruojancias institucijas zmones "su kiausiniais", nebijantys griaut "paniatkes" ir uzsiimt "peredelkoj" (geraja prasme). Is anksto galiu pareikst - nesiekiu siuo fleiminimu nieko asmenisko, bet jau "iki negaliu uz3,14so" patine situacija eunuchinej isrurintoj dabartiniu minkstpimpiu lemiancioj daugumoj... Ir voobsche - daug cia visko "prinoko", saziningieji - suprasite... Atsiprasau - pasipuciau i dovanotaji alkotesteri - rodo 1:98, bet artimiausias 36val neplanuoju vairuot (cia 2012-12-21, 20:52 val LT laiku). > vaziuosi i Trakus,paziurek i kaire,kai pravazinesi Lukoil kolonele ir > pamatysi kokio plocio uzvaziavimas yra padarytas.Jeigu vaziuosi nuo > Gariunu link Regitros,atkreipk demesi i tai kokio plocio nuvaziavimai ir > apsisukimai yra padarytu ant viaduko Senajame Lentvario kelyje.Jei > vaziuosi Eisiskiu plentu,atkreipk demesi ir siek tiek pabandyk isivaizduok > kaip fura sugebes nuvaziuoti nuo Kirtimu gatves link kelio i Pagirius ir > ypac ,kai bus slidu, ivertink ant kokio aukscio pylimo sitas nuskimas > padaytas - garantuotai ,kad neteks ilgai laukti kol kazkas nusimainos nuo > to nuvaziavimo!Vaziuok toliau Kirtimu gatve iki dabar daromo nusukimo link > Premuitos terminalo (idomu kiek kazkas sumokejo,kad sioje vietoje butu > daromas viadukas ir kam jis bus reikalingas,jei ten nebebus to terminalo). > Ir kai atkreipsi demesi i nors viena is man isvardintu "perliuku", > suprasi,kad jokiu asmeniskumu as neturiu,o tiesiog , ziuriu i viska is > vartotojo puses. > "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message > news:kasv12$oa5$1@trimpas.omnitel.net... >> tu paveiksleliu dar idek, bo tai vien kazkoks piktas, nerislus, sunkiai >> skaitomas briedas dabar gaunasi >> >> -- >> eM >> >> >>> As kalbejau apie nuvaziavimu/uzvaziavimu ant sio aplinkelio ploti,o ne >>> apie pacios vaziuojamosios dalies ploti,kuris siaip jau yra >>> reglamentuotas pagal keliui priskiriama kategorija ir absolicai >>> nepriklauso nuo keliu direkcijos valios! >>> O tie kas projektuoja kelius,tri numatyti galimas situacijas >>> projektuojamajame kelyje del jo nusidevejimo,del apkrovimo,del >>> reljefo,salia esancios infrastrukturos ir ateties perspektyvu.Siuo >>> atveju nebuvo pagalvota ne del vieno is cia isvardintu faktoriu,o >>> padaryta bile tik ,kad butu darbo ir butu galima "isisavinti" ES >>> pinigus.Kito paaiskinimo tokioms nesamonems ,kurios ten daromos,nera >>> paaiskinimo! >> >