O greičio ribojimo ženklai turėtų būti pakankama, kad vairuotojai neviršytų greičio? Greičio mažinimo kalnelius kvailiai sugalvojo su Mtrhed nepasitarę? Suprask pagaliau, kad ne ženklais, o infrastruktūra vairuotojų elgesys formuojamas, tad ir plyta pati savaime niekam nereikalinga, jei ji nenumato jokių išimčių, pravažiuoti draudžiama visiems. Tada prasmingiau užtverti visai, kad net galimybės pažeisti taisykles neliktų. 2013.06.20 08:50, Mtrhed rašė: > siaip as cia replikuoju i tamstos teigini "kas per kvailystė siūlyti > statyti plytą vietose, kur nevažiuoja visuomeninis transportas?" > > plytas stato kur eismas draudziamas (px del kokiu priezasciu ar tai butu > akligatvis, ar tai vienkryptis eismas, ar kelias perkastas, ar dar kas), > o visuomeniniam transportui yra isimtis, kad tam tikromis salygomis gali > sio zenklo nepaisyt. > > On 06/20/2013 08:03, KEdas wrote: >> Maršrutinis transportas važiuoja patvirtintu maršrutu, tad prieš eismą >> nebus paleistas. O kam plyta reikalinga akligatvyje? Negi ir ten >> vienpusis eismas? >> >> 2013.06.20 07:13, Mtrhed rašė: >