su naujom atsiranda kitos parkes,kaip pvz nuvaziuoji i maximos ar akropolio aikstele,ten pabuves pora valndu randi 5 masinu dureliu zymes,tai mest tokias saibas ner prasmes,uztai norisi uz iki 25k litus nusipirkt kazka padoraus, kad nereiktu servise stovet su subyrejusi automatu. Uztai klausimas ir buvo ar MB b klase pirma kartu automatai kazkas gero ar nelabai, supratau kad nelabai,tai kitas klausimas tada 2004-2006 audi a3 automatai geriau nei MB b klases ar ne, ir tiek cia tos parkes. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ks2oqi$pfl$1@trimpas.omnitel.net... > pirk naują jei tokios parkės > > 7/16/2013 9:15 AM, Jonas rašė: >> ai tai turejau omeny automata,kad visi pirmos kartos B klases mersai yra >> su >> mechanka arba CVT. Paskaiciau ka parasei, susidariau nuomone, kad s.... o >> ne >> masina. Tada kyla normalus klausimas,o ka pirkti? Audi A3 ~2006, ten jau >> automatas geras? >> >> "esguires," <esquires@idiods.kom> wrote in message >> news:ks1ffn$r6p$1@trimpas.omnitel.net... >>> tikrai apie automata girdejai ar apie variatoriu? variatorius tikrai >>> astriu pojuciu megejams - skaiciu plente jis keicia savotiskai. >>> skydelyje >>> rodomos tariamos "pavaros", mini gaza prie, tarkime, kvazi-6, laiko >>> zema >>> perdavima, laiko, laiko, tu jau pradedi rimtai nerimauti, kad nespesi >>> pralenkti, ir tada kai pystels i kvazi-3, taip ir prisimeni sena 1980 >>> metu >>> e klase, kurioje buvo pamesta grazinimo spyruokle ant droselio troso. >>> mieste tuo tarpu visai nieko, gan normaliai, gal tik zieduose lengvia >>> erzina. o vat is technines puses tame variatoriuje viskas zjbs, ypac >>> remonto poziuriu - viskas ardosi, keiciasi bet kuri detale, nusipirkti >>> galima irgi bet kuria, tik tiek, kad dauguma uz labai brangiai, nors, >>> kita >>> vertus, negirdeti apie masinius gedimus (jei aptarnaujamas kaip >>> priklauso, >>> t.y. atf'o ir filtru keitimas kas 60Kkm, teisingo atf'o naudojimas, >>> tempimas nevirsijant 50 km ir 50 km/h etc.). tik kaip sakiau, man >>> nepatinka jo tiuningas, bet gal tu pavaziuok ir pats nuspresi. >>> >>> realiai automobilis miestui ir priemiesciui, vaziuodamas atostogu i >>> kokia >>> italija, manau, uzsipistum. nors italai sakosi, kad ju kelioniu >>> automobliais era pradejo topolino, mes nebe tokie uzsigrudine. >>> >>> ok, tai minusai: >>> 1. remontas sudetingas ir reikia paieskoti, kad tvarkys - manualu, >>> kuriuose rasoma kaip uzdavinius isspresti racionaliai, skaitymas ne >>> madoje. zodziu rizikuoji, kad murziai ant tavo automobilio mokysis. in >>> other hand, kai kurie darbai tikrai reikalauja laiko, pvz. varikliu >>> dirzai >>> keiciasi taip... 4 valandas, kas, kaip supranti, kainuoja daugiau, jei >>> trunkant 1 val. >>> 2. isigyti bus brangu, nes modelis megstamas vakaruose (vistik kartu su >>> 169 serijos a klase tirazas 2.5 mln.). arba bus gerokai nuvarytas. >>> 3. kai kurie sprendimai ne musu dregnam klimatui, pvz. akumuliatorius >>> "sumustinyje". apie vairo stiprintuvo gedimus neteko girdeti, bet ir >>> ankstesnes a klases stiprintuvai vakaruose negenda masiskai, o pas mus >>> prasideda bedos, susijusios su amzina dregme, purvu ir druskomis, taip >>> kad >>> tam tikra rizika iziuriu. >>> 4. blogoji naujiena ta, kad varikliai buvo naudojamas tik a ir b >>> klasese, >>> tai ne koks om652, kuris yra bene dvidesimtyje modeliu. nors a ir b >>> klasiu >>> prigaminta milijonai, bet prireikus naudoto mazgo, ne taip daznai rasi >>> pas >>> mus. >>> 5. sudinai bendrauja su universaliais diagnostikos prietaisais, o star'a >>> kazin ar murziai pirks. >>> >>> pliusai: >>> 1. saliara, benzinas, lpg - yra is ko rinktis. >>> 2. saugumas - nemanau, kad dar kazkas klaseje gali pasigirti sioje >>> klaseje. >>> 3. ergonomika, mano galva, klaseje neprilygstama, tikrai erdvus (aisku, >>> ne >>> s klase, bet visgi). >>> 4. talpumas ir salono erdves panaudojimo variantai... a3 tenka sleptis. >>> 5. nors perki ne nauja modeli, vistik opciju buta nesveikai daug, zodziu >>> gali maloniai nustebinti. >>> 6. dauguma mazgu pasizymi pakankamai paprasta konstrukcija (jei ten ne >>> kokia nors advanced sistema, nes sioje kartoje jau ali buti ir aktyvi >>> pakaba, ir gudrios saugos sistemos, ir t.t., ir pan.). >>> 7. skirtingai nuo ankstesnes a klases long'o (is kurio ir atsirado b >>> klase), ratu matmenys labai populiarus. >>> >>> toliau skonio reikalas, pvz. ar tenkina tokio lygio interjero medziagos, >>> surinkimo kokybe etc. >>> >>> o siaip tai ezimantas gali papasakoti daugiau, jis ukyje turi b klase >>> (kuriai siuo metu ieskau werkstatt handbuch'o su mintimi, kad ims ir >>> prireiks netycia). >>> >>> >>> >>> >>> "Jonas" <someone@microsoft.com> wrote in message >>> news:ks09g7$j9u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> gal kas zinote minusus sito automobiliuko, planuojamas variantas >>>> dyzelis, >>>> automatas, apie 2006 metus. Girdejau nusiskundimu del automato,tiesa ar >>>> mitas, kad genda labai? Nu as suprantu, kad viskas genda, bet dezes >>>> remontas neispigiuju kogero. Automobiliukas zmonai, nu kaip alternatyva >>>> dar butu Audi A3, dyzelis automatas, bet noretusi truputi didesnio, nes >>>> A3 5-dure nelabai grazi :) o su mazu vaiku i 3-dure nelabai jau patogu. >>>> >>> >>> >> >> >