Tema: Re: MB B klase?
Autorius: Jonas
Data: 2013-07-16 12:20:01
su naujom atsiranda kitos parkes,kaip pvz nuvaziuoji i maximos ar akropolio 
aikstele,ten pabuves pora valndu randi 5 masinu dureliu zymes,tai mest 
tokias saibas ner prasmes,uztai norisi uz iki 25k litus nusipirkt kazka 
padoraus, kad nereiktu servise stovet su subyrejusi automatu. Uztai 
klausimas ir buvo ar MB b klase pirma kartu automatai kazkas gero ar 
nelabai, supratau kad nelabai,tai kitas klausimas tada 2004-2006 audi a3 
automatai  geriau nei MB b klases ar ne, ir tiek cia tos parkes.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:ks2oqi$pfl$1@trimpas.omnitel.net...
> pirk naują jei tokios parkės
>
> 7/16/2013 9:15 AM, Jonas rašė:
>> ai tai turejau omeny automata,kad visi pirmos kartos B klases mersai yra 
>> su
>> mechanka arba CVT. Paskaiciau ka parasei, susidariau nuomone, kad s.... o 
>> ne
>> masina. Tada kyla normalus klausimas,o ka pirkti? Audi A3 ~2006, ten jau
>> automatas geras?
>>
>> "esguires," <esquires@idiods.kom> wrote in message
>> news:ks1ffn$r6p$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tikrai apie automata girdejai ar apie variatoriu? variatorius tikrai
>>> astriu pojuciu megejams - skaiciu plente jis keicia savotiskai. 
>>> skydelyje
>>> rodomos tariamos "pavaros",  mini gaza prie, tarkime, kvazi-6, laiko 
>>> zema
>>> perdavima, laiko, laiko, tu jau pradedi rimtai nerimauti, kad nespesi
>>> pralenkti, ir tada kai pystels i kvazi-3, taip ir prisimeni sena 1980 
>>> metu
>>> e klase, kurioje buvo pamesta grazinimo spyruokle ant droselio troso.
>>> mieste tuo tarpu visai nieko, gan normaliai, gal tik zieduose lengvia
>>> erzina. o vat is technines puses tame variatoriuje viskas zjbs, ypac
>>> remonto poziuriu - viskas ardosi, keiciasi bet kuri detale, nusipirkti
>>> galima irgi bet kuria, tik tiek, kad dauguma uz labai brangiai, nors, 
>>> kita
>>> vertus, negirdeti apie masinius gedimus (jei aptarnaujamas kaip 
>>> priklauso,
>>> t.y. atf'o ir filtru keitimas kas 60Kkm, teisingo atf'o naudojimas,
>>> tempimas nevirsijant 50 km ir 50 km/h etc.). tik kaip sakiau, man
>>> nepatinka jo tiuningas, bet gal tu pavaziuok ir pats nuspresi.
>>>
>>> realiai automobilis miestui ir priemiesciui, vaziuodamas atostogu i 
>>> kokia
>>> italija, manau, uzsipistum. nors italai sakosi, kad ju kelioniu
>>> automobliais era pradejo topolino, mes nebe tokie uzsigrudine.
>>>
>>> ok, tai minusai:
>>> 1. remontas sudetingas ir reikia paieskoti, kad tvarkys - manualu,
>>> kuriuose rasoma kaip uzdavinius isspresti racionaliai, skaitymas ne
>>> madoje. zodziu rizikuoji, kad murziai ant tavo automobilio mokysis. in
>>> other hand, kai kurie darbai tikrai reikalauja laiko, pvz. varikliu 
>>> dirzai
>>> keiciasi taip... 4 valandas, kas, kaip supranti, kainuoja daugiau, jei
>>> trunkant 1 val.
>>> 2. isigyti bus brangu, nes modelis megstamas vakaruose (vistik kartu su
>>> 169 serijos a klase tirazas 2.5 mln.). arba bus gerokai nuvarytas.
>>> 3. kai kurie sprendimai ne musu dregnam klimatui, pvz. akumuliatorius
>>> "sumustinyje". apie vairo stiprintuvo gedimus neteko girdeti, bet ir
>>> ankstesnes a klases stiprintuvai vakaruose negenda masiskai, o pas mus
>>> prasideda bedos, susijusios su amzina dregme, purvu ir druskomis, taip 
>>> kad
>>> tam tikra rizika iziuriu.
>>> 4. blogoji naujiena ta, kad varikliai buvo naudojamas tik a ir b 
>>> klasese,
>>> tai ne koks om652, kuris yra bene dvidesimtyje modeliu. nors a ir b 
>>> klasiu
>>> prigaminta milijonai, bet prireikus naudoto mazgo, ne taip daznai rasi 
>>> pas
>>> mus.
>>> 5. sudinai bendrauja su universaliais diagnostikos prietaisais, o star'a
>>> kazin ar murziai pirks.
>>>
>>> pliusai:
>>> 1. saliara, benzinas, lpg - yra is ko rinktis.
>>> 2. saugumas - nemanau, kad dar kazkas klaseje gali pasigirti sioje
>>> klaseje.
>>> 3. ergonomika, mano galva, klaseje neprilygstama, tikrai erdvus (aisku, 
>>> ne
>>> s klase, bet visgi).
>>> 4. talpumas ir salono erdves panaudojimo variantai... a3 tenka sleptis.
>>> 5. nors perki ne nauja modeli, vistik opciju buta nesveikai daug, zodziu
>>> gali maloniai nustebinti.
>>> 6. dauguma mazgu pasizymi pakankamai paprasta konstrukcija (jei ten ne
>>> kokia nors advanced sistema, nes sioje kartoje jau ali buti ir aktyvi
>>> pakaba, ir gudrios saugos sistemos, ir t.t., ir pan.).
>>> 7. skirtingai nuo ankstesnes a klases long'o (is kurio ir atsirado b
>>> klase), ratu matmenys labai populiarus.
>>>
>>> toliau skonio reikalas, pvz. ar tenkina tokio lygio interjero medziagos,
>>> surinkimo kokybe etc.
>>>
>>> o siaip tai ezimantas gali papasakoti daugiau, jis ukyje turi b klase
>>> (kuriai siuo metu ieskau werkstatt handbuch'o su mintimi, kad ims ir
>>> prireiks netycia).
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "Jonas" <someone@microsoft.com> wrote in message
>>> news:ks09g7$j9u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> gal kas zinote minusus sito automobiliuko, planuojamas variantas 
>>>> dyzelis,
>>>> automatas, apie 2006 metus. Girdejau nusiskundimu del automato,tiesa ar
>>>> mitas, kad genda labai? Nu as suprantu, kad viskas genda, bet dezes
>>>> remontas neispigiuju kogero. Automobiliukas zmonai, nu kaip alternatyva
>>>> dar butu Audi A3, dyzelis automatas, bet noretusi truputi didesnio, nes
>>>> A3 5-dure nelabai grazi :) o su mazu vaiku i 3-dure nelabai jau patogu.
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>