o su senom tai tipo nera tokiu parkiu? jau tipo tegul dauzo - tvarkyt nereikia. kurwa kurwa, o tokie dar paskui masinas parduoda kitiems (juk vistiek yra paprastu zmoniu, kurie turi dar senesnes pirkt) - tai tie jau tipo pohui??? elementari nepagarba kitiems yra nepriziureti savo masinos, nes po to su ja dar kiti tures vazinet. On 2013-07-16 08:20:00 +0000, Jonas said: > su naujom atsiranda kitos parkes,kaip pvz nuvaziuoji i maximos ar > akropolio aikstele,ten pabuves pora valndu randi 5 masinu dureliu > zymes,tai mest tokias saibas ner prasmes,uztai norisi uz iki 25k litus > nusipirkt kazka padoraus, kad nereiktu servise stovet su subyrejusi > automatu. Uztai klausimas ir buvo ar MB b klase pirma kartu automatai > kazkas gero ar nelabai, supratau kad nelabai,tai kitas klausimas tada > 2004-2006 audi a3 automatai geriau nei MB b klases ar ne, ir tiek cia > tos parkes. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ks2oqi$pfl$1@trimpas.omnitel.net... >> pirk naujà jei tokios parkës >> >> 7/16/2013 9:15 AM, Jonas raðë: >>> ai tai turejau omeny automata,kad visi pirmos kartos B klases mersai yra su >>> mechanka arba CVT. Paskaiciau ka parasei, susidariau nuomone, kad s.... o ne >>> masina. Tada kyla normalus klausimas,o ka pirkti? Audi A3 ~2006, ten jau >>> automatas geras? >>> >>> "esguires," <esquires@idiods.kom> wrote in message >>> news:ks1ffn$r6p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tikrai apie automata girdejai ar apie variatoriu? variatorius tikrai >>>> astriu pojuciu megejams - skaiciu plente jis keicia savotiskai. skydelyje >>>> rodomos tariamos "pavaros", mini gaza prie, tarkime, kvazi-6, laiko zema >>>> perdavima, laiko, laiko, tu jau pradedi rimtai nerimauti, kad nespesi >>>> pralenkti, ir tada kai pystels i kvazi-3, taip ir prisimeni sena 1980 metu >>>> e klase, kurioje buvo pamesta grazinimo spyruokle ant droselio troso. >>>> mieste tuo tarpu visai nieko, gan normaliai, gal tik zieduose lengvia >>>> erzina. o vat is technines puses tame variatoriuje viskas zjbs, ypac >>>> remonto poziuriu - viskas ardosi, keiciasi bet kuri detale, nusipirkti >>>> galima irgi bet kuria, tik tiek, kad dauguma uz labai brangiai, nors, kita >>>> vertus, negirdeti apie masinius gedimus (jei aptarnaujamas kaip priklauso, >>>> t.y. atf'o ir filtru keitimas kas 60Kkm, teisingo atf'o naudojimas, >>>> tempimas nevirsijant 50 km ir 50 km/h etc.). tik kaip sakiau, man >>>> nepatinka jo tiuningas, bet gal tu pavaziuok ir pats nuspresi. >>>> >>>> realiai automobilis miestui ir priemiesciui, vaziuodamas atostogu i kokia >>>> italija, manau, uzsipistum. nors italai sakosi, kad ju kelioniu >>>> automobliais era pradejo topolino, mes nebe tokie uzsigrudine. >>>> >>>> ok, tai minusai: >>>> 1. remontas sudetingas ir reikia paieskoti, kad tvarkys - manualu, >>>> kuriuose rasoma kaip uzdavinius isspresti racionaliai, skaitymas ne >>>> madoje. zodziu rizikuoji, kad murziai ant tavo automobilio mokysis. in >>>> other hand, kai kurie darbai tikrai reikalauja laiko, pvz. varikliu dirzai >>>> keiciasi taip... 4 valandas, kas, kaip supranti, kainuoja daugiau, jei >>>> trunkant 1 val. >>>> 2. isigyti bus brangu, nes modelis megstamas vakaruose (vistik kartu su >>>> 169 serijos a klase tirazas 2.5 mln.). arba bus gerokai nuvarytas. >>>> 3. kai kurie sprendimai ne musu dregnam klimatui, pvz. akumuliatorius >>>> "sumustinyje". apie vairo stiprintuvo gedimus neteko girdeti, bet ir >>>> ankstesnes a klases stiprintuvai vakaruose negenda masiskai, o pas mus >>>> prasideda bedos, susijusios su amzina dregme, purvu ir druskomis, taip kad >>>> tam tikra rizika iziuriu. >>>> 4. blogoji naujiena ta, kad varikliai buvo naudojamas tik a ir b klasese, >>>> tai ne koks om652, kuris yra bene dvidesimtyje modeliu. nors a ir b klasiu >>>> prigaminta milijonai, bet prireikus naudoto mazgo, ne taip daznai rasi pas >>>> mus. >>>> 5. sudinai bendrauja su universaliais diagnostikos prietaisais, o star'a >>>> kazin ar murziai pirks. >>>> >>>> pliusai: >>>> 1. saliara, benzinas, lpg - yra is ko rinktis. >>>> 2. saugumas - nemanau, kad dar kazkas klaseje gali pasigirti sioje >>>> klaseje. >>>> 3. ergonomika, mano galva, klaseje neprilygstama, tikrai erdvus (aisku, ne >>>> s klase, bet visgi). >>>> 4. talpumas ir salono erdves panaudojimo variantai... a3 tenka sleptis. >>>> 5. nors perki ne nauja modeli, vistik opciju buta nesveikai daug, zodziu >>>> gali maloniai nustebinti. >>>> 6. dauguma mazgu pasizymi pakankamai paprasta konstrukcija (jei ten ne >>>> kokia nors advanced sistema, nes sioje kartoje jau ali buti ir aktyvi >>>> pakaba, ir gudrios saugos sistemos, ir t.t., ir pan.). >>>> 7. skirtingai nuo ankstesnes a klases long'o (is kurio ir atsirado b >>>> klase), ratu matmenys labai populiarus. >>>> >>>> toliau skonio reikalas, pvz. ar tenkina tokio lygio interjero medziagos, >>>> surinkimo kokybe etc. >>>> >>>> o siaip tai ezimantas gali papasakoti daugiau, jis ukyje turi b klase >>>> (kuriai siuo metu ieskau werkstatt handbuch'o su mintimi, kad ims ir >>>> prireiks netycia). >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "Jonas" <someone@microsoft.com> wrote in message >>>> news:ks09g7$j9u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> gal kas zinote minusus sito automobiliuko, planuojamas variantas dyzelis, >>>>> automatas, apie 2006 metus. Girdejau nusiskundimu del automato,tiesa ar >>>>> mitas, kad genda labai? Nu as suprantu, kad viskas genda, bet dezes >>>>> remontas neispigiuju kogero. Automobiliukas zmonai, nu kaip alternatyva >>>>> dar butu Audi A3, dyzelis automatas, bet noretusi truputi didesnio, nes >>>>> A3 5-dure nelabai grazi :) o su mazu vaiku i 3-dure nelabai jau patogu.