Tema: Re: MB B klase?
Autorius: zhegonskas
Data: 2013-07-16 12:22:00
o su senom tai tipo nera tokiu parkiu? jau tipo tegul dauzo - tvarkyt nereikia.

kurwa kurwa, o tokie dar paskui masinas parduoda kitiems (juk vistiek 
yra paprastu zmoniu, kurie turi dar senesnes pirkt) - tai tie jau tipo 
pohui??? elementari nepagarba kitiems yra nepriziureti savo masinos, 
nes po to su ja dar kiti tures vazinet.

On 2013-07-16 08:20:00 +0000, Jonas said:

> su naujom atsiranda kitos parkes,kaip pvz nuvaziuoji i maximos ar 
> akropolio aikstele,ten pabuves pora valndu randi 5 masinu dureliu 
> zymes,tai mest tokias saibas ner prasmes,uztai norisi uz iki 25k litus 
> nusipirkt kazka padoraus, kad nereiktu servise stovet su subyrejusi 
> automatu. Uztai klausimas ir buvo ar MB b klase pirma kartu automatai 
> kazkas gero ar nelabai, supratau kad nelabai,tai kitas klausimas tada 
> 2004-2006 audi a3 automatai  geriau nei MB b klases ar ne, ir tiek cia 
> tos parkes.
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:ks2oqi$pfl$1@trimpas.omnitel.net...
>> pirk naujà jei tokios parkës
>> 
>> 7/16/2013 9:15 AM, Jonas raðë:
>>> ai tai turejau omeny automata,kad visi pirmos kartos B klases mersai yra su
>>> mechanka arba CVT. Paskaiciau ka parasei, susidariau nuomone, kad s.... o ne
>>> masina. Tada kyla normalus klausimas,o ka pirkti? Audi A3 ~2006, ten jau
>>> automatas geras?
>>> 
>>> "esguires," <esquires@idiods.kom> wrote in message
>>> news:ks1ffn$r6p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tikrai apie automata girdejai ar apie variatoriu? variatorius tikrai
>>>> astriu pojuciu megejams - skaiciu plente jis keicia savotiskai. skydelyje
>>>> rodomos tariamos "pavaros",  mini gaza prie, tarkime, kvazi-6, laiko zema
>>>> perdavima, laiko, laiko, tu jau pradedi rimtai nerimauti, kad nespesi
>>>> pralenkti, ir tada kai pystels i kvazi-3, taip ir prisimeni sena 1980 metu
>>>> e klase, kurioje buvo pamesta grazinimo spyruokle ant droselio troso.
>>>> mieste tuo tarpu visai nieko, gan normaliai, gal tik zieduose lengvia
>>>> erzina. o vat is technines puses tame variatoriuje viskas zjbs, ypac
>>>> remonto poziuriu - viskas ardosi, keiciasi bet kuri detale, nusipirkti
>>>> galima irgi bet kuria, tik tiek, kad dauguma uz labai brangiai, nors, kita
>>>> vertus, negirdeti apie masinius gedimus (jei aptarnaujamas kaip priklauso,
>>>> t.y. atf'o ir filtru keitimas kas 60Kkm, teisingo atf'o naudojimas,
>>>> tempimas nevirsijant 50 km ir 50 km/h etc.). tik kaip sakiau, man
>>>> nepatinka jo tiuningas, bet gal tu pavaziuok ir pats nuspresi.
>>>> 
>>>> realiai automobilis miestui ir priemiesciui, vaziuodamas atostogu i kokia
>>>> italija, manau, uzsipistum. nors italai sakosi, kad ju kelioniu
>>>> automobliais era pradejo topolino, mes nebe tokie uzsigrudine.
>>>> 
>>>> ok, tai minusai:
>>>> 1. remontas sudetingas ir reikia paieskoti, kad tvarkys - manualu,
>>>> kuriuose rasoma kaip uzdavinius isspresti racionaliai, skaitymas ne
>>>> madoje. zodziu rizikuoji, kad murziai ant tavo automobilio mokysis. in
>>>> other hand, kai kurie darbai tikrai reikalauja laiko, pvz. varikliu dirzai
>>>> keiciasi taip... 4 valandas, kas, kaip supranti, kainuoja daugiau, jei
>>>> trunkant 1 val.
>>>> 2. isigyti bus brangu, nes modelis megstamas vakaruose (vistik kartu su
>>>> 169 serijos a klase tirazas 2.5 mln.). arba bus gerokai nuvarytas.
>>>> 3. kai kurie sprendimai ne musu dregnam klimatui, pvz. akumuliatorius
>>>> "sumustinyje". apie vairo stiprintuvo gedimus neteko girdeti, bet ir
>>>> ankstesnes a klases stiprintuvai vakaruose negenda masiskai, o pas mus
>>>> prasideda bedos, susijusios su amzina dregme, purvu ir druskomis, taip kad
>>>> tam tikra rizika iziuriu.
>>>> 4. blogoji naujiena ta, kad varikliai buvo naudojamas tik a ir b klasese,
>>>> tai ne koks om652, kuris yra bene dvidesimtyje modeliu. nors a ir b klasiu
>>>> prigaminta milijonai, bet prireikus naudoto mazgo, ne taip daznai rasi pas
>>>> mus.
>>>> 5. sudinai bendrauja su universaliais diagnostikos prietaisais, o star'a
>>>> kazin ar murziai pirks.
>>>> 
>>>> pliusai:
>>>> 1. saliara, benzinas, lpg - yra is ko rinktis.
>>>> 2. saugumas - nemanau, kad dar kazkas klaseje gali pasigirti sioje
>>>> klaseje.
>>>> 3. ergonomika, mano galva, klaseje neprilygstama, tikrai erdvus (aisku, ne
>>>> s klase, bet visgi).
>>>> 4. talpumas ir salono erdves panaudojimo variantai... a3 tenka sleptis.
>>>> 5. nors perki ne nauja modeli, vistik opciju buta nesveikai daug, zodziu
>>>> gali maloniai nustebinti.
>>>> 6. dauguma mazgu pasizymi pakankamai paprasta konstrukcija (jei ten ne
>>>> kokia nors advanced sistema, nes sioje kartoje jau ali buti ir aktyvi
>>>> pakaba, ir gudrios saugos sistemos, ir t.t., ir pan.).
>>>> 7. skirtingai nuo ankstesnes a klases long'o (is kurio ir atsirado b
>>>> klase), ratu matmenys labai populiarus.
>>>> 
>>>> toliau skonio reikalas, pvz. ar tenkina tokio lygio interjero medziagos,
>>>> surinkimo kokybe etc.
>>>> 
>>>> o siaip tai ezimantas gali papasakoti daugiau, jis ukyje turi b klase
>>>> (kuriai siuo metu ieskau werkstatt handbuch'o su mintimi, kad ims ir
>>>> prireiks netycia).
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> "Jonas" <someone@microsoft.com> wrote in message
>>>> news:ks09g7$j9u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gal kas zinote minusus sito automobiliuko, planuojamas variantas dyzelis,
>>>>> automatas, apie 2006 metus. Girdejau nusiskundimu del automato,tiesa ar
>>>>> mitas, kad genda labai? Nu as suprantu, kad viskas genda, bet dezes
>>>>> remontas neispigiuju kogero. Automobiliukas zmonai, nu kaip alternatyva
>>>>> dar butu Audi A3, dyzelis automatas, bet noretusi truputi didesnio, nes
>>>>> A3 5-dure nelabai grazi :) o su mazu vaiku i 3-dure nelabai jau patogu.