nu bet kur tvarkyti ta masina kuri jau dauzyta n kartu, ir kur sumoki 100k ir iskart tau nubrozdina,man asmeniskai maziau gaila masinos kuri uz 20k nei uz 100k, elemnetari negarba tai isivaizduoti kad atvaziavus i aikstele atsidarineti duris kaip stovint vienam, hektaro lauke,nepriziureti vaiku kai jie lipa i masina ir darydami jobnina durim ir t.t. As asmeniskai neesu gyvenime su durim prilietes kitos masinos, del to kad saugau savo ir negainu kitu turto. Uztai nesineroi pirkti naujos,nes dafiga tu kurie negerbia kitu,ar dabar aiskiau. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:ks2vr8$18u$1@trimpas.omnitel.net... >o su senom tai tipo nera tokiu parkiu? jau tipo tegul dauzo - tvarkyt >nereikia. > > kurwa kurwa, o tokie dar paskui masinas parduoda kitiems (juk vistiek yra > paprastu zmoniu, kurie turi dar senesnes pirkt) - tai tie jau tipo > pohui??? elementari nepagarba kitiems yra nepriziureti savo masinos, nes > po to su ja dar kiti tures vazinet. > > On 2013-07-16 08:20:00 +0000, Jonas said: > >> su naujom atsiranda kitos parkes,kaip pvz nuvaziuoji i maximos ar >> akropolio aikstele,ten pabuves pora valndu randi 5 masinu dureliu >> zymes,tai mest tokias saibas ner prasmes,uztai norisi uz iki 25k litus >> nusipirkt kazka padoraus, kad nereiktu servise stovet su subyrejusi >> automatu. Uztai klausimas ir buvo ar MB b klase pirma kartu automatai >> kazkas gero ar nelabai, supratau kad nelabai,tai kitas klausimas tada >> 2004-2006 audi a3 automatai geriau nei MB b klases ar ne, ir tiek cia >> tos parkes. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ks2oqi$pfl$1@trimpas.omnitel.net... >>> pirk naują jei tokios parkės >>> >>> 7/16/2013 9:15 AM, Jonas rašė: >>>> ai tai turejau omeny automata,kad visi pirmos kartos B klases mersai >>>> yra su >>>> mechanka arba CVT. Paskaiciau ka parasei, susidariau nuomone, kad s.... >>>> o ne >>>> masina. Tada kyla normalus klausimas,o ka pirkti? Audi A3 ~2006, ten >>>> jau >>>> automatas geras? >>>> >>>> "esguires," <esquires@idiods.kom> wrote in message >>>> news:ks1ffn$r6p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tikrai apie automata girdejai ar apie variatoriu? variatorius tikrai >>>>> astriu pojuciu megejams - skaiciu plente jis keicia savotiskai. >>>>> skydelyje >>>>> rodomos tariamos "pavaros", mini gaza prie, tarkime, kvazi-6, laiko >>>>> zema >>>>> perdavima, laiko, laiko, tu jau pradedi rimtai nerimauti, kad nespesi >>>>> pralenkti, ir tada kai pystels i kvazi-3, taip ir prisimeni sena 1980 >>>>> metu >>>>> e klase, kurioje buvo pamesta grazinimo spyruokle ant droselio troso. >>>>> mieste tuo tarpu visai nieko, gan normaliai, gal tik zieduose lengvia >>>>> erzina. o vat is technines puses tame variatoriuje viskas zjbs, ypac >>>>> remonto poziuriu - viskas ardosi, keiciasi bet kuri detale, nusipirkti >>>>> galima irgi bet kuria, tik tiek, kad dauguma uz labai brangiai, nors, >>>>> kita >>>>> vertus, negirdeti apie masinius gedimus (jei aptarnaujamas kaip >>>>> priklauso, >>>>> t.y. atf'o ir filtru keitimas kas 60Kkm, teisingo atf'o naudojimas, >>>>> tempimas nevirsijant 50 km ir 50 km/h etc.). tik kaip sakiau, man >>>>> nepatinka jo tiuningas, bet gal tu pavaziuok ir pats nuspresi. >>>>> >>>>> realiai automobilis miestui ir priemiesciui, vaziuodamas atostogu i >>>>> kokia >>>>> italija, manau, uzsipistum. nors italai sakosi, kad ju kelioniu >>>>> automobliais era pradejo topolino, mes nebe tokie uzsigrudine. >>>>> >>>>> ok, tai minusai: >>>>> 1. remontas sudetingas ir reikia paieskoti, kad tvarkys - manualu, >>>>> kuriuose rasoma kaip uzdavinius isspresti racionaliai, skaitymas ne >>>>> madoje. zodziu rizikuoji, kad murziai ant tavo automobilio mokysis. in >>>>> other hand, kai kurie darbai tikrai reikalauja laiko, pvz. varikliu >>>>> dirzai >>>>> keiciasi taip... 4 valandas, kas, kaip supranti, kainuoja daugiau, jei >>>>> trunkant 1 val. >>>>> 2. isigyti bus brangu, nes modelis megstamas vakaruose (vistik kartu >>>>> su >>>>> 169 serijos a klase tirazas 2.5 mln.). arba bus gerokai nuvarytas. >>>>> 3. kai kurie sprendimai ne musu dregnam klimatui, pvz. akumuliatorius >>>>> "sumustinyje". apie vairo stiprintuvo gedimus neteko girdeti, bet ir >>>>> ankstesnes a klases stiprintuvai vakaruose negenda masiskai, o pas mus >>>>> prasideda bedos, susijusios su amzina dregme, purvu ir druskomis, taip >>>>> kad >>>>> tam tikra rizika iziuriu. >>>>> 4. blogoji naujiena ta, kad varikliai buvo naudojamas tik a ir b >>>>> klasese, >>>>> tai ne koks om652, kuris yra bene dvidesimtyje modeliu. nors a ir b >>>>> klasiu >>>>> prigaminta milijonai, bet prireikus naudoto mazgo, ne taip daznai rasi >>>>> pas >>>>> mus. >>>>> 5. sudinai bendrauja su universaliais diagnostikos prietaisais, o >>>>> star'a >>>>> kazin ar murziai pirks. >>>>> >>>>> pliusai: >>>>> 1. saliara, benzinas, lpg - yra is ko rinktis. >>>>> 2. saugumas - nemanau, kad dar kazkas klaseje gali pasigirti sioje >>>>> klaseje. >>>>> 3. ergonomika, mano galva, klaseje neprilygstama, tikrai erdvus >>>>> (aisku, ne >>>>> s klase, bet visgi). >>>>> 4. talpumas ir salono erdves panaudojimo variantai... a3 tenka >>>>> sleptis. >>>>> 5. nors perki ne nauja modeli, vistik opciju buta nesveikai daug, >>>>> zodziu >>>>> gali maloniai nustebinti. >>>>> 6. dauguma mazgu pasizymi pakankamai paprasta konstrukcija (jei ten ne >>>>> kokia nors advanced sistema, nes sioje kartoje jau ali buti ir aktyvi >>>>> pakaba, ir gudrios saugos sistemos, ir t.t., ir pan.). >>>>> 7. skirtingai nuo ankstesnes a klases long'o (is kurio ir atsirado b >>>>> klase), ratu matmenys labai populiarus. >>>>> >>>>> toliau skonio reikalas, pvz. ar tenkina tokio lygio interjero >>>>> medziagos, >>>>> surinkimo kokybe etc. >>>>> >>>>> o siaip tai ezimantas gali papasakoti daugiau, jis ukyje turi b klase >>>>> (kuriai siuo metu ieskau werkstatt handbuch'o su mintimi, kad ims ir >>>>> prireiks netycia). >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Jonas" <someone@microsoft.com> wrote in message >>>>> news:ks09g7$j9u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> gal kas zinote minusus sito automobiliuko, planuojamas variantas >>>>>> dyzelis, >>>>>> automatas, apie 2006 metus. Girdejau nusiskundimu del automato,tiesa >>>>>> ar >>>>>> mitas, kad genda labai? Nu as suprantu, kad viskas genda, bet dezes >>>>>> remontas neispigiuju kogero. Automobiliukas zmonai, nu kaip >>>>>> alternatyva >>>>>> dar butu Audi A3, dyzelis automatas, bet noretusi truputi didesnio, >>>>>> nes >>>>>> A3 5-dure nelabai grazi :) o su mazu vaiku i 3-dure nelabai jau >>>>>> patogu. > >