2. dėl šito tai visi jie vienodi manau. Kažkada vienam servise pakeitė visas šlangas antifrizo, nes paprašiau patvarkyt kur varva. Tai po patvarkymo 2x greičiau varvėt pradėjo pro ten pat. Paskui nuvažiavau dėl kitos problemos, pasakiau kad varva vistiek. Tai paveržėm tipo. Niekas nepasikeitė kol pats neišardžiau ir nepriveržiau normaliai. Rasoja, bet ne tokiais kiekiais. On 2013.09.12 21:03, ManXP wrote: > Tavo Hitra lygtais, ar ne? Buvau siandien ryte nuvares (nes kazkas > pradejo cypt is galinio rato) ir ka tik atsiemiau auto, tai iskilo keli > klausimai. > > 1. Kokiu tikslu tavo meistram reikia atidaryt kuro uzpylimo dangteli > tvarkant vaziuokle? Nes ilipu vaziuot ir matau - sviecia kuro lempute, > kompas rodo - "After refuelling - 99.9". Taip rodo tik tokiu atveju > jeigu buna atidaromas kuro uzpylimo dangtelis arba atjungiamas akumas. > Kadangi radijo stotys veikia, sedyniu atmintis ir visa kita tvarkoj, > isvada tik viena - kazkas ten lindo. Kadangi aikstelej buvo tamsu, tik > grizes namo pamaciau - dangtelis nuciupinetas tepaluotom rankom, ir > kazkaip itariu, kad atidare tikrai ne tam, kad uzpilt benzo kaip bonusa. > Ideju bus? :) > > 2. Ar po remonto meistrai patikrina kaip viskas atlikta? Nes paimu, > vaziuoju atsidares langus ir girdziu - cypia dar labiau. Aisku iskart > vaziuoju atgal, bet jau nieko negali paziuret, tik pasako kad pakeite > rankinio kaladeles, ir pasiulo atvaryt rytoj. Ko pasekoje vel bus > sugaista laiko, o pas mane jis nera pigus. Aisku, visiem gali > pasitaikyt, bet kazkaip galvoju, kad sutvarkius tokia elementaria beda, > butu gerai paziuret, ar ratas daugiau necypia.