Variklio tvarkyt nevaziuociau :) Tiesiog teko vaziuot, nes Autotoja negalejo priimt artimiausiu metu, o su cypimu vazinet nebuvo noro. Tik dabar galvoju, ar atstovybej kreivarankiai dirba, ar kas. Nes visa laika buvo tvarkomas tik atstovybej, bet kai siandien nuvaziavau atgal i Hitra, tai pasake, kad buvo islauzytos kazkokios spyruokles rankinio stabdzio. Kad patys butu lauze, tikrai netikiu, bet pavasari Autotoja keite diskus/kalades ir siaip pureta visa auto, tai manau, kad tikrai butu pastebej toki dalyka... Vat ir suprask kas teisus :) "CodeC" wrote in message news:l0uaac$irt$1@trimpas.omnitel.net... cia skaitau normaliai dar viskas praejo. dziaukis kad pagr. dirzas nepersoko. :) On 09/12/2013 09:03 PM, ManXP wrote: > Tavo Hitra lygtais, ar ne? Buvau siandien ryte nuvares (nes kazkas > pradejo cypt is galinio rato) ir ka tik atsiemiau auto, tai iskilo keli > klausimai. > > 1. Kokiu tikslu tavo meistram reikia atidaryt kuro uzpylimo dangteli > tvarkant vaziuokle? Nes ilipu vaziuot ir matau - sviecia kuro lempute, > kompas rodo - "After refuelling - 99.9". Taip rodo tik tokiu atveju > jeigu buna atidaromas kuro uzpylimo dangtelis arba atjungiamas akumas. > Kadangi radijo stotys veikia, sedyniu atmintis ir visa kita tvarkoj, > isvada tik viena - kazkas ten lindo. Kadangi aikstelej buvo tamsu, tik > grizes namo pamaciau - dangtelis nuciupinetas tepaluotom rankom, ir > kazkaip itariu, kad atidare tikrai ne tam, kad uzpilt benzo kaip bonusa. > Ideju bus? :) > > 2. Ar po remonto meistrai patikrina kaip viskas atlikta? Nes paimu, > vaziuoju atsidares langus ir girdziu - cypia dar labiau. Aisku iskart > vaziuoju atgal, bet jau nieko negali paziuret, tik pasako kad pakeite > rankinio kaladeles, ir pasiulo atvaryt rytoj. Ko pasekoje vel bus > sugaista laiko, o pas mane jis nera pigus. Aisku, visiem gali > pasitaikyt, bet kazkaip galvoju, kad sutvarkius tokia elementaria beda, > butu gerai paziuret, ar ratas daugiau necypia.