Labas, Taip, Hitra - niekam tikus. Kaip tik salia, kaip tik patogu butu - nu bet kad nieka gera. Hitra yra cirkas, o Renookas - cirko ziurovas. Jei nenori buti klounu, vezi auto kitur. Styra P.S. Daznai salia bunu, ir stengiuois, bet ne daznai pavyksta - pirstelet "ManXP" parašė naujienų news:l0svma$36g$1@trimpas.omnitel.net... Tavo Hitra lygtais, ar ne? Buvau siandien ryte nuvares (nes kazkas pradejo cypt is galinio rato) ir ka tik atsiemiau auto, tai iskilo keli klausimai. 1. Kokiu tikslu tavo meistram reikia atidaryt kuro uzpylimo dangteli tvarkant vaziuokle? Nes ilipu vaziuot ir matau - sviecia kuro lempute, kompas rodo - "After refuelling - 99.9". Taip rodo tik tokiu atveju jeigu buna atidaromas kuro uzpylimo dangtelis arba atjungiamas akumas. Kadangi radijo stotys veikia, sedyniu atmintis ir visa kita tvarkoj, isvada tik viena - kazkas ten lindo. Kadangi aikstelej buvo tamsu, tik grizes namo pamaciau - dangtelis nuciupinetas tepaluotom rankom, ir kazkaip itariu, kad atidare tikrai ne tam, kad uzpilt benzo kaip bonusa. Ideju bus? :) 2. Ar po remonto meistrai patikrina kaip viskas atlikta? Nes paimu, vaziuoju atsidares langus ir girdziu - cypia dar labiau. Aisku iskart vaziuoju atgal, bet jau nieko negali paziuret, tik pasako kad pakeite rankinio kaladeles, ir pasiulo atvaryt rytoj. Ko pasekoje vel bus sugaista laiko, o pas mane jis nera pigus. Aisku, visiem gali pasitaikyt, bet kazkaip galvoju, kad sutvarkius tokia elementaria beda, butu gerai paziuret, ar ratas daugiau necypia.