Kontroliuoti itariu nieko nereikia, bet norejos apieiti be papildomos irango, su tuo kas yra... Nu ir kad lauko salygomis dirbtu... "S54" <info@telecom.lt> wrote in message news:l2jk55$hge$1@trimpas.omnitel.net... > tai reikia sroves ar impulsu ? > akumas yra - jungi koki nori impulsu generatoriu ir generuoji. Ar cia > reikia varikli kontroliuoti ? > > "Mikrobas" wrote in message news:l2j25a$t69$1@trimpas.omnitel.net... > > Dyzeliame variklyje, be jokios elektronikos (tik kuro voztuvas ir > generatorius) reikia is kazkur gauti arba kintama srove arba impulsus > (mazdaug 5 >kartai per sekunde) > Kintamos sroves manau reiktu ieskoti generatoriuje, bet is kur ja psiimti? > Kaip rasti reikiamus kontaktus? Gerenatorius kazkoks Valeo tiketina ~92m, > greiciausiai Renault. > ANt generatoriaus yra nenaudojamu klemu -B ir dar kazkokia, bet > greiciausiai > isoreje nebus kintamos sroves... Ar prie sepeteliu kazkur galima > pasijungti? > > Kitas variantas prie kazkur prie besisukancios dalies kabinti kazkoki > herkona ar dar kazka panasaus, bet jam reikia magneto ant besisukancios > dalies, o tai jau negera. > > Dar prie greiciu dezes yra liekanos kazko panasaus i alkuninio veleno > apsuku > davikli (pagal auto parasyma panasu kad ten turejo buti). Ant alkuninio > yra > dantukai po davikliu. Ar sitas daviklis galetu atlikti panasia funkcija? > Dar > kazkokio specifinio daviklio reikia vietoje esamo? > >