Tema: Re: Dyzelio elektra
Autorius: Mikrobas
Data: 2013-10-03 15:37:19
Kontroliuoti itariu nieko nereikia, bet norejos apieiti be papildomos 
irango, su tuo kas yra... Nu ir kad lauko salygomis dirbtu...

"S54" <info@telecom.lt> wrote in message 
news:l2jk55$hge$1@trimpas.omnitel.net...
> tai reikia sroves ar impulsu ?
> akumas yra - jungi koki nori impulsu generatoriu ir generuoji. Ar cia 
> reikia varikli kontroliuoti ?
>
> "Mikrobas"  wrote in message news:l2j25a$t69$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Dyzeliame variklyje,  be jokios elektronikos (tik kuro voztuvas ir
> generatorius) reikia is kazkur gauti arba kintama srove arba impulsus
> (mazdaug 5 >kartai per sekunde)
> Kintamos sroves manau reiktu ieskoti generatoriuje, bet is kur ja psiimti?
> Kaip rasti reikiamus kontaktus? Gerenatorius kazkoks Valeo tiketina ~92m,
> greiciausiai Renault.
> ANt generatoriaus yra nenaudojamu klemu -B ir dar kazkokia, bet 
> greiciausiai
> isoreje nebus kintamos sroves... Ar prie sepeteliu kazkur galima 
> pasijungti?
>
> Kitas variantas prie kazkur prie besisukancios dalies kabinti kazkoki
> herkona ar dar kazka panasaus, bet jam reikia magneto ant besisukancios
> dalies, o tai jau negera.
>
> Dar prie greiciu dezes yra liekanos kazko panasaus i alkuninio veleno 
> apsuku
> davikli (pagal auto parasyma panasu kad ten turejo buti). Ant alkuninio 
> yra
> dantukai po davikliu. Ar sitas daviklis galetu atlikti panasia funkcija? 
> Dar
> kazkokio specifinio daviklio reikia vietoje esamo?
>
>