Pasimatavimui itariu teterio neuzteks, nes kaip sakiau pastovi itampa nepadeda. O ir kas leis savo salona ardyti, kazka ten matuoti.. ogal dar ka nors uztrumpinsiu Realiau paieskoti forumuose aprasymu kokie signalai turetu buti, ka ir darau esant laisvam laikui, bet sunkiai sekasi... "Pranelis" <nera@meilo.com> wrote in message news:l2joko$nrr$1@trimpas.omnitel.net... > Tai pasigauk koki reno ir pamatuok, koks ten signalas i vaira ateina. Koks > stovint ir koks vaziuojant ant 100 km/h > > "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:l2jobm$ngo$1@trimpas.omnitel.net... >> Taip toks signalas irgi yra ir jis gali buti pastovus dydis, prie mazo >> greicio 0-2V, gal nuo kokiu 70-80km/h - 12V >> Su situom galima butu zaisti reguliuojant vairo kietuma su reostatu kokiu >> :) >> >> >> "Pranelis" <nera@meilo.com> wrote in message >> news:l2jcc4$916$1@trimpas.omnitel.net... >>> Itariu bus signalas, priklausomas nuo masinos greicio. Kuo greiciau >>> vaziuoja, tuo vairas pas reno kietesnis darosi. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:l2jc6a$8dj$7@trimpas.omnitel.net... >>>>o tu gal pasidomek ko ten butent reikia, vairas visgi.... >>>> >>>> On 2013.10.03 11:08, Mikrobas wrote: >>>>> Tiksliai dar nezinau ar impulso parametrai ka nors duoda. >>>>> Paleisti noriu elektrini vairo stiprintuva nuo Reno. >>>>> Viska kaip ir veikia, bet truksta vieno signalo kuris turetu ateiti is >>>>> variklio kompo. >>>>> Ant sito laido paduodant ~2-4V pastovia itampa vairas veikia tik >>>>> keliolika >>>>> sekunciu, po to vel sukieteja, nutraukus grandine ir vel pajungus >>>>> vairas vel >>>>> veikia keliolika sekundziu. >>>>> Paduodant 12V arba 0 vairas neveikia, padavus 6-7V vairas veikia bet >>>>> stiprinimas juntamai silpnesnis. >>>>> Nenutrukstamai vairas veikia atjunginejant 2-4V itampa mazdaug >>>>> 2-5kartus per >>>>> sekunde. >>>>> >>>>> Buvo tokia mintis lituoti schemute, bet ar ji veiks patikimai? Kelias >>>>> schemute su 555 jau esu sulitaves. >>>>> >>>>> >>>>> "Nerijus" <nerijus_@_vkl_.l_t> wrote in message >>>>> news:l2j409$v6p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 2013.10.03 09:15, Mikrobas wrote: >>>>>>> Dyzeliame variklyje, be jokios elektronikos (tik kuro voztuvas ir >>>>>>> generatorius) reikia is kazkur gauti arba kintama srove arba >>>>>>> impulsus >>>>>>> (mazdaug 5 >kartai per sekunde) >>>>>>> Kintamos sroves manau reiktu ieskoti generatoriuje, bet is kur ja >>>>>>> psiimti? >>>>>>> Kaip rasti reikiamus kontaktus? Gerenatorius kazkoks Valeo tiketina >>>>>>> ~92m, >>>>>>> greiciausiai Renault. >>>>>>> ANt generatoriaus yra nenaudojamu klemu -B ir dar kazkokia, bet >>>>>>> greiciausiai >>>>>>> isoreje nebus kintamos sroves... Ar prie sepeteliu kazkur galima >>>>>>> pasijungti? >>>>>>> >>>>>>> Kitas variantas prie kazkur prie besisukancios dalies kabinti >>>>>>> kazkoki >>>>>>> herkona ar dar kazka panasaus, bet jam reikia magneto ant >>>>>>> besisukancios >>>>>>> dalies, o tai jau negera. >>>>>>> >>>>>>> Dar prie greiciu dezes yra liekanos kazko panasaus i alkuninio >>>>>>> veleno >>>>>>> apsuku >>>>>>> davikli (pagal auto parasyma panasu kad ten turejo buti). Ant >>>>>>> alkuninio >>>>>>> yra >>>>>>> dantukai po davikliu. Ar sitas daviklis galetu atlikti panasia >>>>>>> funkcija? >>>>>>> Dar >>>>>>> kazkokio specifinio daviklio reikia vietoje esamo? >>>>>> >>>>>> Tai tau reikia stabiliu 5 Hz impulsu tik, ar vistik dazhnis turi nuo >>>>>> ko >>>>>> nors priklausyti? Stachiakampiai impulsai tiks? Paimi ir suslituoji >>>>>> elementaru impulsu generatoriu ish vienos mikruchos, dvieju kondiku >>>>>> ir >>>>>> keliu varzhu. Netiks toks? Sroves kokios reikalingos? >>>>>> Ar tau sinuso reikia? >>>>>> >>>>>> N. M. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >