Mechaniskai paturbink kokio nors moskviciaus ar zigulio posukio rele ir bus tau laime. "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message news:l2jodv$njl$1@trimpas.omnitel.net... > Kontroliuoti itariu nieko nereikia, bet norejos apieiti be papildomos > irango, su tuo kas yra... Nu ir kad lauko salygomis dirbtu... > > "S54" <info@telecom.lt> wrote in message > news:l2jk55$hge$1@trimpas.omnitel.net... >> tai reikia sroves ar impulsu ? >> akumas yra - jungi koki nori impulsu generatoriu ir generuoji. Ar cia >> reikia varikli kontroliuoti ? >> >> "Mikrobas" wrote in message news:l2j25a$t69$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Dyzeliame variklyje, be jokios elektronikos (tik kuro voztuvas ir >> generatorius) reikia is kazkur gauti arba kintama srove arba impulsus >> (mazdaug 5 >kartai per sekunde) >> Kintamos sroves manau reiktu ieskoti generatoriuje, bet is kur ja >> psiimti? >> Kaip rasti reikiamus kontaktus? Gerenatorius kazkoks Valeo tiketina ~92m, >> greiciausiai Renault. >> ANt generatoriaus yra nenaudojamu klemu -B ir dar kazkokia, bet >> greiciausiai >> isoreje nebus kintamos sroves... Ar prie sepeteliu kazkur galima >> pasijungti? >> >> Kitas variantas prie kazkur prie besisukancios dalies kabinti kazkoki >> herkona ar dar kazka panasaus, bet jam reikia magneto ant besisukancios >> dalies, o tai jau negera. >> >> Dar prie greiciu dezes yra liekanos kazko panasaus i alkuninio veleno >> apsuku >> davikli (pagal auto parasyma panasu kad ten turejo buti). Ant alkuninio >> yra >> dantukai po davikliu. Ar sitas daviklis galetu atlikti panasia funkcija? >> Dar >> kazkokio specifinio daviklio reikia vietoje esamo? >> >> > >