Tema: Re: Išguis iš kiemų svečius
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-10 13:46:33
 
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:h0o2b2$ce3$1@trimpas.omnitel.net...
> Faktas rašė:
>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:h0o038$8lg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Faktas rašė:
>>>> nu tai jis nekaltas kad ket toks lievas.
>>> Šiaip tai Mackela pats lievas, nes aiškiai užmiršęs kam galva skirta :)
>> 
>> kuo jis lievas?
>> bendo suktis iš padėties su esamais ženklais.
> 
> žr. žemiau.
> 
>>>> 303 negali statyti, nes tuomet važiuos visi aptarnaujantys tas parduotuves.
>>> Naktimis ir savaitgaliais aptarnaus parduotuves? Na na.
>> 
>> kaip tai naktim ir savaitgaliais? iš kur tai?
> 
> Dabar stovinti plyta galioja tik savaitgaliais ir d.d. 19-7 val.
> 
> 
>>> (nors ir draudžiama prie jų sustoti) :)
>> 
>> kodėl eurovelu galima tik darbo valandomis?
> 
> Todėl, kad plyta galioja ir dviračiams. O dabar prospekte stovinčios 
> plytos negalioja tik d.d. 7-19 val.

aišku.

> 
> 
>> 
>>>> o trūksta paprasto ženklo:kaip yra 846 ir 847, 
>>>> tai ir prie 821 turi buti toks pats su žodžiu "IŠSKYRUS" tuomet po plyta būtų galima jį pakabinti.
>>>> o dabar ... deja.
>>> Manai jiems būtų sunku tokią lentelę prikabinti? :)
>>> Esu matęs ne vieną vietą, kur papildoma lentelė per plytą „leidžia“ 
>>> važiuoti kokios nors parduotuvės klientams.
>> 
>> ne apie sunkumą kalba eina, o apie KET.
>> kas iš to, jei pakabins, kas negalioja...
> 
> O tas, kad ir dabartiniai šviesoforai bei perėjos ten „negalioja“, nes 
> gyv. zonoje pirmenybę turi pėstieji. Bet Mackelai tai nekliūna.
> 
> 
>>> Trūksta ne tik ženklo, bet ir *juostos* sąvokos, nes pagal KET:
>>> 1.23. Dviračio simbolis žymi dviračių eismui skirtą *tako* dalį arba 
>>> dviračių taką.
>>> Matai, kad ne apie važiuojamąją dalį, o apie taką šnekama? Tai nafiga 
>>> jie ant gatvės tų dviračių pripaišė?
>> 
>> jo. lievai parašyta.
> 
> Bet Mackelai tinka ir tokia formuluotė.

ne tinka, o jis turi pagal tai kaip ten parašyta, viską daryti.

>>> O bet tačiau tako apibrėžimas apima ir juostą:
>>> Dviračių takas – dviračių eismui skirtas *kelias arba kelio dalis*, 
>>> pažymėti *kelio ženklu* „Dviračių takas“, kuriuose motorinių transporto 
>>> priemonių eismas draudžiamas. Dviračių takas *privalo* būti atskirtas 
>>> nuo kelio ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis priemonėmis.
>>>
>>> MKN nereikia visko taip paraidžiui interpretuoti ir neliks tokių 
>>> debiliškų atsakymų.
>> 
>> tai galvoji iš neturėjimo ką veikti paraidžiui žiūri?
>> tai todėl, kad vienas skundas ir nukenti nuo to, kad padarei ne pagal
>> žiūrėjimą paraidžiui.
> 
> O „Dviračių tako“ apibrėžimas Mackelai nieko nesako? Manau, kad atsakymą 
> rašė NE galvodamas kaip sutvarkyti eismą, bet kaip greičiau atmazą numesti.
> 
> 
>>> O kaip tau patiko šitas Mackelos pasažas: „Šviesoforų reguliavimas 
>>> sankryžose su prospektą kertančiomis gatvėmis ir pažymėtos perėjos turi 
>>> *kitus* kelių eismo taisyklių reikalavimus negu gyvenamoji zona, todėl 
>>> jų naudojimo prieštaravimų nėra“
>>>
>>> Tu supratai ką jis čia nori pasakyti? 
>> 
>> nu nebent atspėti galima.
>> bet kaip ir sakei, - jei turi kitus, tai davai ir ženklus dėt, jog nebe gyvenamoji zona.
>> 
>> O dėl tavo priekaištų, kam išvis kokios nors priemonės, jei jau gyvenamoji zona,
>> tai tam, kad tai eilinis eismo valdymas. nors ir gyvenamoji zona, bet pėsčiųjų eismas
>> intensyvus, todėl srautai valdomi stulpelių, ženklų, perėjų pagalba. dėl eismo saugumo.
> 
> Tai juk ir siūlau naikinti gyv. zoną (bent d.d.), nes vis tiek 
> šaligatvių pločio pilnai pakanka normaliam pėsčiųjų eismui. Dabartinė 
> gyv. zona trukdo važiuoti dviračiu (pėstieji turi pirmenybę) ir suvelia 
> visus ženklus.

nu jo, teisingai siūlai. reik nuimt gyv zoną ir vietoj 301 dėt 303.