o ant to kelio yra kazkoks papaisymas, kad dvirtakis kerta ji, jei ne, tai su bardiuru dvirtakis baigias, su kitu bardiuru jis prasideda (jei toliau yra zenklinimas). taip kad pedalastas vienareiksmiskai kaltas... "KEdas" <edas@[non]katalogai.net> wrote in message news:l3355m$hvh$1@trimpas.omnitel.net... > Bus sunku, nes toje pat Kretingos gatvėje buvo avarija, kai dviratininkas > atsitrenkė į iš kiemo išvažiuojantį automobilį. Policija ir apylinkės > teismas dviratininką padarė kaltu pagal tą nelemtą 67 punktą (nes ne > sankryžoje), o apygardos teismas neskundžiamas nutartimi pasakė, kad > dviratininkas nekaltas, nes būtų nelogiška, kai pagrindiniu keliu > važiuojantys turėtų duoti kelią išvažinėjantiems iš kiemų. 67 punktas > taikytinas tik tada, kai dviračių takas yra autonomiškas kelias, o ne > pagrindinio kelio dalis. > Tiesą pasakius, teismas surašė tai, ką aš buvau sudiktavęs, t.y. perrašė > apelianto argumentus ;) > > Sankryžoje net 67 punkto kaip spec. normos negalės naudoti, tad manau, kad > kalta liks prokurorė, kuri nepraleido pagrindiniu keliu važiuojančio > dviratininko. > > > 2013.10.09 11:25, Jonas Vingis rašė: >> 2013-10-09 11:07, Mtrhed rašė: >>> siaip ten dviraciu takas atskirtas saligatvyje, o ne vaziuojamoje kelio >>> dalyje >> >> Dviračių takas pats savaime yra važiuojamoji dalis. >> >> Dviratis - transporto priemonė. Važiuojamoji dalis - kelio dalis, skirta >> važiuoti transporto priemonėms. >> >> Dviratis –ne mažiau kaip du ratus turinti transporto priemonė, varoma >> tik ja važiuojančio asmens raumenų jėga, naudojant pedalus ar rankenas. >> Neįgaliųjų vežimėliai prie dviračių nepriskiriami. >> >> Važiuojamoji kelio dalis (toliau – važiuojamoji dalis)– kelio dalis >> transporto priemonėms važiuoti. Kelias gali turėti keletą važiuojamųjų >> dalių, atskirtų viena nuo kitos skiriamosiomis juostomis arba esančių >> skirtingame lygyje. >> >> >> >> Nu bet aišku, kad "teisėsaugos" pajėgos stos išvien ir išvartys viską >> taip, kad dviratininkas liks kaltu. >