Iš forumų skaitymo tai susidariau maždaug tokią nuomonę: 1. Galios prisideda neblogai, pagrinde jaučiasi sukimo momento prieaugis, nuo "žemiau" važiuoja, nereik tiek gręžt kaip iki tol (standartiškai tai +10-20%, jei labai neperspaudžiant). 2. Kuro sąnaudos kaip ir nepadidėja, t.y. jei išlaikysi tokį pat važinėjimo stilių, tai nepadidės. Bet kaip čia nepaspaudus, jei geriau traukia, juk tam ir čipuoji? Todėl realiai padidėja sąnaudos, nes pradedi agresyviau važinėt. 3. Ilgaamžiškumui įtakos mažai turi, jei naudosi su protu - nesmaugsi dugnais šaltos ir t.t. O ten visokie pasakymai, kad greičiau pareina sankaba ar greičių dėžė tai nevisai teisingi - jei tos dalys jau buvo ant ribos, jos vistiek būtų parėjusios su laiku, kažkodėl po pakeitimo jau nebesiskundžia kad va ir vėl parėjo. Nu čia nebent kokie ribų nejaučiantys geziukai. Apskritai tai px, imho. Aišku, jei auto jau senas ir visi mazgai gerai apdėvėti, tai gal neverta prasidėt, nes apsiženysi. 4. Reik žiūrėt dūmingumą, kiek supratau - tai chipavimo "juodoji" pusė (kaip sąmojinga). Aišku konkrečiam modeliui tas negalioja, bet nežinau kaip chipavimas įtakoja suodžių filtrus naujesniuose auto - gal kas daugiau susidūręs papasakos plačiau? 5. Čia kalba apie "normalų" čipavimą, nes ten visokie "power boxai" tai tik dirbtinai pakelia pvz kuro slėgį, nuo ko greičiau pareina siurblys ir pan - xuijnia ten. 2013.10.14 12:38, Romas rašė: > laba diena. > Po savaitgalio diskusiju apie masinu cipavima , kuo niekada nesidomejau, > turiu klausima tiem -kas zino , ar naudoja. Kaip suprantu prideda galios. > - ar padideja kuro sanaudos ?? jei taip kokia israiska % ?? > - kiek itakoja variklio ilgaamziskumui ?? > > masina aptariama buvo BMW 320 dizelis 2000m > > Romanas > >