yra tam tikros ribos iki kur pasidaro 'be dumu' ir normalesni darytojai ta puikiai zino, idiotai su ikaruso dumingumais - nerodiklis "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:l3gncj$cad$1@trimpas.omnitel.net... > Iš forumų skaitymo tai susidariau maždaug tokią nuomonę: > > 1. Galios prisideda neblogai, pagrinde jaučiasi sukimo momento > prieaugis, nuo "žemiau" važiuoja, nereik tiek gręžt kaip iki tol > (standartiškai tai +10-20%, jei labai neperspaudžiant). > > 2. Kuro sąnaudos kaip ir nepadidėja, t.y. jei išlaikysi tokį pat > važinėjimo stilių, tai nepadidės. Bet kaip čia nepaspaudus, jei geriau > traukia, juk tam ir čipuoji? Todėl realiai padidėja sąnaudos, nes > pradedi agresyviau važinėt. > > 3. Ilgaamžiškumui įtakos mažai turi, jei naudosi su protu - nesmaugsi > dugnais šaltos ir t.t. O ten visokie pasakymai, kad greičiau pareina > sankaba ar greičių dėžė tai nevisai teisingi - jei tos dalys jau buvo > ant ribos, jos vistiek būtų parėjusios su laiku, kažkodėl po pakeitimo > jau nebesiskundžia kad va ir vėl parėjo. Nu čia nebent kokie ribų > nejaučiantys geziukai. Apskritai tai px, imho. Aišku, jei auto jau senas > ir visi mazgai gerai apdėvėti, tai gal neverta prasidėt, nes apsiženysi. > > 4. Reik žiūrėt dūmingumą, kiek supratau - tai chipavimo "juodoji" pusė > (kaip sąmojinga). Aišku konkrečiam modeliui tas negalioja, bet nežinau > kaip chipavimas įtakoja suodžių filtrus naujesniuose auto - gal kas > daugiau susidūręs papasakos plačiau? > > 5. Čia kalba apie "normalų" čipavimą, nes ten visokie "power boxai" tai > tik dirbtinai pakelia pvz kuro slėgį, nuo ko greičiau pareina siurblys > ir pan - xuijnia ten. > > 2013.10.14 12:38, Romas rašė: >> laba diena. >> Po savaitgalio diskusiju apie masinu cipavima , kuo niekada nesidomejau, >> turiu klausima tiem -kas zino , ar naudoja. Kaip suprantu prideda galios. >> - ar padideja kuro sanaudos ?? jei taip kokia israiska % ?? >> - kiek itakoja variklio ilgaamziskumui ?? >> >> masina aptariama buvo BMW 320 dizelis 2000m >> >> Romanas >> >>