Jei laišką siunti per jų www. vidinę formą tai kaip ir juokinga būtų jei paštas į spamą važiuotu. Nereikia prie pašto sedėti visą dieną, užtenka kartą per dieną prisėsti ir atsakyti į užklausas. Jei tu turi savo www. ir kontaktuose skelbi, kad bendrauji su klientais telefonu, el. paštu, skype, icq, irc ar net telegrafu, tai būk malonus ir atsakyk klientui patogia forma, kokia gavai užklausą. Pas mus verslo kultūra tokia - jei paskambinsi, tai gal ir pajudinsiu užpakalį, o jei atsiųsi laišką su klausimu, į kurį reikia atsakyti ne tik "taip" arba "ne" ir dar neaišku ar pirksi prekę/paslaugą - tai eik tu na... su savo laiškais. Ir čia tau atrodo normalu? Good luck su tokiu požiūriu. On 2013.11.20 22:46, Draiveris wrote: > oi tik nereikia lialialia... i pasta jam neatsake... gal i spama > nukeliavo tas tavo pastas nes ip tavo sedi blackliste... ir gal jie > nesedi prie pasto ir prie kompo per diena, o paskambinus ir sutarus > visada jie yra pagelbeje ...ir kiek esu bandes tokiu lempininku servisu > sitie rimciausi buvo. > > > "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message > news:l6hq5l$4i4$1@trimpas.omnitel.net... >> Norėjau pirkt lempikę, į el. paštą neatsako. Tai jau +/- aišku kas per >> kontora. >