gal jie bybį dėję ant to pašto, sėdi kameroj ir garina chromą ant refų :). Relax, čia ne internetinė apatinio trikotažo parduotuvė. On 2013.11.21 17:28, DK wrote: > Jei laišką siunti per jų www. vidinę formą tai kaip ir juokinga būtų jei > paštas į spamą važiuotu. > Nereikia prie pašto sedėti visą dieną, užtenka kartą per dieną prisėsti > ir atsakyti į užklausas. Jei tu turi savo www. ir kontaktuose skelbi, > kad bendrauji su klientais telefonu, el. paštu, skype, icq, irc ar net > telegrafu, tai būk malonus ir atsakyk klientui patogia forma, kokia > gavai užklausą. > Pas mus verslo kultūra tokia - jei paskambinsi, tai gal ir pajudinsiu > užpakalį, o jei atsiųsi laišką su klausimu, į kurį reikia atsakyti ne > tik "taip" arba "ne" ir dar neaišku ar pirksi prekę/paslaugą - tai eik > tu na... su savo laiškais. Ir čia tau atrodo normalu? Good luck su tokiu > požiūriu. > > > On 2013.11.20 22:46, Draiveris wrote: >> oi tik nereikia lialialia... i pasta jam neatsake... gal i spama >> nukeliavo tas tavo pastas nes ip tavo sedi blackliste... ir gal jie >> nesedi prie pasto ir prie kompo per diena, o paskambinus ir sutarus >> visada jie yra pagelbeje ...ir kiek esu bandes tokiu lempininku servisu >> sitie rimciausi buvo. >> >> >> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >> news:l6hq5l$4i4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Norėjau pirkt lempikę, į el. paštą neatsako. Tai jau +/- aišku kas per >>> kontora. >> >