Tai tikėtina. Px, trikotažas, sūris ar tepalas. Man rodos uždirbt visi nori. O jei nori uždirbt, galima gi ir truputi pastangų įdėt. Na bet kaip kam. On 2013.11.21 20:46, Dainiushas wrote: > gal jie bybį dėję ant to pašto, sėdi kameroj ir garina chromą ant refų > :). Relax, čia ne internetinė apatinio trikotažo parduotuvė. > > On 2013.11.21 17:28, DK wrote: >> Jei laišką siunti per jų www. vidinę formą tai kaip ir juokinga būtų jei >> paštas į spamą važiuotu. >> Nereikia prie pašto sedėti visą dieną, užtenka kartą per dieną prisėsti >> ir atsakyti į užklausas. Jei tu turi savo www. ir kontaktuose skelbi, >> kad bendrauji su klientais telefonu, el. paštu, skype, icq, irc ar net >> telegrafu, tai būk malonus ir atsakyk klientui patogia forma, kokia >> gavai užklausą. >> Pas mus verslo kultūra tokia - jei paskambinsi, tai gal ir pajudinsiu >> užpakalį, o jei atsiųsi laišką su klausimu, į kurį reikia atsakyti ne >> tik "taip" arba "ne" ir dar neaišku ar pirksi prekę/paslaugą - tai eik >> tu na... su savo laiškais. Ir čia tau atrodo normalu? Good luck su tokiu >> požiūriu. >> >> >> On 2013.11.20 22:46, Draiveris wrote: >>> oi tik nereikia lialialia... i pasta jam neatsake... gal i spama >>> nukeliavo tas tavo pastas nes ip tavo sedi blackliste... ir gal jie >>> nesedi prie pasto ir prie kompo per diena, o paskambinus ir sutarus >>> visada jie yra pagelbeje ...ir kiek esu bandes tokiu lempininku servisu >>> sitie rimciausi buvo. >>> >>> >>> "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>> news:l6hq5l$4i4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Norėjau pirkt lempikę, į el. paštą neatsako. Tai jau +/- aišku kas per >>>> kontora. >>> >> >