Problemos net su naujom masinom, tiek MY 2011 tiek MY 2013. Priekinio tilto uzesys, gliucinanti elektronika ir t.t. Nemoka anglai gaminti patikimu masinu ir tiek ziniu On 2013.12.16 06:26, zhegonskas wrote: > jau suluzo begainiojant? :) > > On 2013-12-15 21:40:49 +0000, YZF said: > >> Sita, patarimas: jeigu atrodo kad naujas modelis 'susitvarke', tai >> deja bet taip nera :) >> >> On 2013.12.15 21:20, zhegonskas wrote: >>> >>> nezinau. nebeskaiciuoju, manau apie 15-20K per tris metus sukishau. nuo >>> rugsejo vaziavau tik pora savaiciu, dabar vel stovi. per tris metus >>> keista: >>> >>> vairo kolonke (restauruota, po to keista atrodo, ar tai vel restauruota) >>> abs kompas >>> komforto kompas >>> razdatkes kompas >>> kardanas priekinis >>> kuro siurblys >>> vaziuokle kelis kartus "po kelis shudukus is karto", daugiau kazkaip lyg >>> ir neatsimenu nieko is stambesniu >>> prie kompo keleta kartu "pasiaiskint, kas cia do lemputes dega" irgi >>> teko >>> >>> bet cia gal kaip paklius - sefo '06 jau keturi metai be remonto jokio. >>> >>> as dabar jau kiek nuo range'e bajeriu ilsesiuos kelis metus, kol naujas >>> modelis atpigs iki iperkamo. >>> >>> On 2013-12-15 18:51:40 +0000, ManXP said: >>> >>>> Davai pasigirk kiek litu per metus mazdaug isleidi ant roverio remonto >>>> (einamuju aptarnavimu nereikia) ir kas byrejo. O tai Sostenoj stovi >>>> '08 metu, galvoju ar verta prasidet > >