per metus 3 kartus keista turbina. aisku per garantini, bet tai come on... Tiesa tas senesnis modelis, 2007-2009 laidos, puse bb. Laike pakankamai neblogai. Pas juos turbut bangom, kaip uzeina, vienas modelis ok kitas pravalas On 2013.12.16 09:28, zhegonskas wrote: > nu jo, yra istoriju apie nauja MY2011 is salono, kurio savininkas > daugiau laiko pravazinejo 10 metu senumo pakaitiniu jagu :) > > On 2013-12-16 07:23:22 +0000, YZF said: > >> Problemos net su naujom masinom, tiek MY 2011 tiek MY 2013. Priekinio >> tilto uzesys, gliucinanti elektronika ir t.t. >> >> Nemoka anglai gaminti patikimu masinu ir tiek ziniu >> >> On 2013.12.16 06:26, zhegonskas wrote: >>> jau suluzo begainiojant? :) >>> >>> On 2013-12-15 21:40:49 +0000, YZF said: >>> >>>> Sita, patarimas: jeigu atrodo kad naujas modelis 'susitvarke', tai >>>> deja bet taip nera :) >>>> >>>> On 2013.12.15 21:20, zhegonskas wrote: >>>>> >>>>> nezinau. nebeskaiciuoju, manau apie 15-20K per tris metus sukishau. >>>>> nuo >>>>> rugsejo vaziavau tik pora savaiciu, dabar vel stovi. per tris metus >>>>> keista: >>>>> >>>>> vairo kolonke (restauruota, po to keista atrodo, ar tai vel >>>>> restauruota) >>>>> abs kompas >>>>> komforto kompas >>>>> razdatkes kompas >>>>> kardanas priekinis >>>>> kuro siurblys >>>>> vaziuokle kelis kartus "po kelis shudukus is karto", daugiau >>>>> kazkaip lyg >>>>> ir neatsimenu nieko is stambesniu >>>>> prie kompo keleta kartu "pasiaiskint, kas cia do lemputes dega" irgi >>>>> teko >>>>> >>>>> bet cia gal kaip paklius - sefo '06 jau keturi metai be remonto jokio. >>>>> >>>>> as dabar jau kiek nuo range'e bajeriu ilsesiuos kelis metus, kol >>>>> naujas >>>>> modelis atpigs iki iperkamo. >>>>> >>>>> On 2013-12-15 18:51:40 +0000, ManXP said: >>>>> >>>>>> Davai pasigirk kiek litu per metus mazdaug isleidi ant roverio >>>>>> remonto >>>>>> (einamuju aptarnavimu nereikia) ir kas byrejo. O tai Sostenoj stovi >>>>>> '08 metu, galvoju ar verta prasidet > >