nu jo, yra istoriju apie nauja MY2011 is salono, kurio savininkas daugiau laiko pravazinejo 10 metu senumo pakaitiniu jagu :) On 2013-12-16 07:23:22 +0000, YZF said: > Problemos net su naujom masinom, tiek MY 2011 tiek MY 2013. Priekinio > tilto uzesys, gliucinanti elektronika ir t.t. > > Nemoka anglai gaminti patikimu masinu ir tiek ziniu > > On 2013.12.16 06:26, zhegonskas wrote: >> jau suluzo begainiojant? :) >> >> On 2013-12-15 21:40:49 +0000, YZF said: >> >>> Sita, patarimas: jeigu atrodo kad naujas modelis 'susitvarke', tai >>> deja bet taip nera :) >>> >>> On 2013.12.15 21:20, zhegonskas wrote: >>>> >>>> nezinau. nebeskaiciuoju, manau apie 15-20K per tris metus sukishau. nuo >>>> rugsejo vaziavau tik pora savaiciu, dabar vel stovi. per tris metus >>>> keista: >>>> >>>> vairo kolonke (restauruota, po to keista atrodo, ar tai vel restauruota) >>>> abs kompas >>>> komforto kompas >>>> razdatkes kompas >>>> kardanas priekinis >>>> kuro siurblys >>>> vaziuokle kelis kartus "po kelis shudukus is karto", daugiau kazkaip lyg >>>> ir neatsimenu nieko is stambesniu >>>> prie kompo keleta kartu "pasiaiskint, kas cia do lemputes dega" irgi >>>> teko >>>> >>>> bet cia gal kaip paklius - sefo '06 jau keturi metai be remonto jokio. >>>> >>>> as dabar jau kiek nuo range'e bajeriu ilsesiuos kelis metus, kol naujas >>>> modelis atpigs iki iperkamo. >>>> >>>> On 2013-12-15 18:51:40 +0000, ManXP said: >>>> >>>>> Davai pasigirk kiek litu per metus mazdaug isleidi ant roverio remonto >>>>> (einamuju aptarnavimu nereikia) ir kas byrejo. O tai Sostenoj stovi >>>>> '08 metu, galvoju ar verta prasidet