as suprantu kad ekonomikoj tu daktaras, bet gal paskaiciuok kiek kainuoja kamstyje stovinciu laikas, kuras bereikalingai isdegintas ir t.t., o tada pamintyk kiek kainuoja keliu kvadratu zoles atsodinimas. nors speju cia jau per aukstos materijos biurslo dievui. "KEdas" wrote in message news:ladflt$im3$1@trimpas.omnitel.net... Kaip galėčiau paneigti aksiomą? Įrodyk, kad 2 kart 2 yra ne keturi, tada, įkvėptas tavo sėkmės, ir aš pabandysiu. 2014.01.06 06:23, Mikrobas rašė: > Gali tai paneigti? :P > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:lackb7$4ei$1@trimpas.omnitel.net... >> Vaziuodamas tam neskirtomis vietomis gelbsti miesta! Koks pasiaukojimas >> :) >> >> 2014.01.05 23:25, Mikrobas rase: >>> As ne valdinkas Kedai, todel punkte minima zala man visu pirma >>> asocijuojasi su zala miestui o ne man paciam. >>> Apvaziuodamas kliuti ir gadindamas veja as miestui darau mazesne zala >>> nei >>> stovedamas kamstyje ir paralizuodamas puses miesto eisma. >>> >>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net >>> <mailto:news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net>> wrote in message >>> news:laa106$q86$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai vis tik argumentuoti nesugebi? >>> Ta leidima nesilaikyti KET, tavo manymu, duoda teiginys apie zalos >>> isvengima? Tada, reikia manyti, ir sviesoforai nelabai reikalingi, >>> nes mikrobams zala yra bet koks sustojimas, o uzsidegusi raudona >>> yra tiesioginis nuostoliu saltinis :P >>> Turbut nepastebejai, kad tas punktas turi ir pradzia: "9. Eismo >>> dalyviai privalo laikytis visu butinu atsargumo priemoniu, >>> *nekelti pavojaus* kitu eismo dalyviu, kitu asmenu ar ju turto >>> saugumui ir*aplinkai*, taip pat *siekdami isvengti nuostolingu >>> padariniu* arba juos sumazinti *privalo imtis visu butinu >>> priemoniu*" >>> >>> Pastovejimas kamstyje piko metu MKN yra normali vairuotojo busena, >>> tad nereikia imtis jokiu radikaliu veiksmu, tiesiog stovek ir >>> lauk, kol kelias atsilaisvins ar bus atlaisvintas. Vaziuodamas >>> veja gadini aplinka, kaip ir stovedamas ijungtu varikliu kamstyje. >>> >>> 2014.01.04 23:38, Mikrobas rase: >>>> Visas punktas jei ji idemiai skaityti >>>> >>>> "KEdas"<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>> news:la90br$n7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Gali konkreciau nurodyti kuri to punkto dalis leidzia vaziuoti >>>>> vejomis ir >>>>> gelynais? >>>>> >>>>> >>>>> 2014.01.04 12:30, Mikrobas rase: >>>>>> As tau punkta pasonen pakisau kuris leidzia vaziuoti vejomis >>>>>> >>>>>> "KEdas"<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in >>>>>> message >>>>>> news:la8esc$itk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> 1. Neatsakei nei á vienà klausimà, t.y. susigalvojai savo >>>>>>> klausimà ir á >>>>>>> já >>>>>>> atsakei. Visai kaip profesionalus biurokratas. >>>>>>> 2. Dviraèiais pagal KET veja vaþiuoti nedraudþiama. >>>>>>> >>>>>>> 2014.01.04 02:45, saimhe raðë: >>>>>>>>> Kada paskutiná kartà girdëjote, kad dël vieno nugriuvusio >>>>>>>>> dviratininko >>>>>>>>> taip bûtø atsitikæ? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ir KET klausimas: ar kliûtis galima apvaþiuoti veja? O >>>>>>>>> gëlynais? >>>>>>>> Dviratininkai bus pirmieji, kurie, pamatæ ant dviraèiø tako >>>>>>>> per >>>>>>>> didelæ >>>>>>>> kliûtá, apvaþiuos veja ir gëlynais. Nieko asmeniðko, tiesiog >>>>>>>> logiðka >>>>>>>> iðvada ið tipiðko kritinës masës dalyviø elgesio. >>>>>>>> >