On 01/20/2014 02:53 PM, Igaliotinis wrote: > kaip tai kaip ? tai negi ant kiemo zmogus zvakes tikrins prie - 20 ? > beto siaip droselis yra masinoj, galima ji naudot. tai taip ir sakyk, kad 'varyk pas mane is servisa'. nevisi servise gyvena. ar siulai garaze uzsidarius duris birbint puse valandos ar daugiau? > > "CodeC" <c@c.co> wrote in message news:lbj4nl$dpu$2@trimpas.omnitel.net... >> On 01/20/2014 02:10 PM, Igaliotinis wrote: >>> uzsikaitink gerai matora, atsisuks, tiketina, be problemu. >> >> kaip ta dyzeli 'gerai' uzkaitint prie -15C ? :) kartonais nebent >> uzsidengt... >> >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:lbj1m4$asr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pagal interneto saltinius visas seksas ir prasideda issukinejant >>>> zvakes, cia toj auto kur tikrinsiu. >>>> Buna nurauna sriegius ir pan. Vienzo issukineti tik kai tai >>>> neisvengiama. >>>> >>>> Todel uzsiimsiu diagnostika, priejimas visai proto ribose. >>>> >>>> >>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>>> news:lbj13f$abq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai jei taip paprasta prieit prie tu zvakiu tai gal reikia isimt ir >>>>> patikrint ant stalo, o geriausia susukt visai naujas ir nesipist su >>>>> speliojimais. >>>>> >>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>> news:lbj05f$961$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na taip, tarp trumpo ir 0.9 omo varzos taip kaip siuliau bus sunku >>>>>> atskirti. >>>>>> >>>>>> Dar pamatuosiu ommetru, jei duomenys nebus protingi, paziuresiu su >>>>>> esr matuokliu. >>>>>> >>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>> news:lbivtb$8qo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Kad srove jama, nereiskia, kad visai gera. >>>>>>> Buna, kad srove didele, o kaista ne ten kur reikia. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:lbivmn$8ji$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> O jei rodykliniu testeriu uzstacius ant 10 amperu, ir i pliusini >>>>>>>> akumo kontakta prijungt trumpam? >>>>>>>> >>>>>>>> As sivakar zadu kaip tik ta daryti. >>>>>>>> >>>>>>>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message >>>>>>>> news:lbite0$5fl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> LCR'as puikiai matuoja varza, pries tai pasitikrini krokodilu >>>>>>>>> varza (bent jau pas mane 0,14 Om), tada zinai kiek atimti. O >>>>>>>>> siaip vienas patikimesniu budu - atjungi variklio termo davikli >>>>>>>>> ir sroves replemis >>>>>>>>> >>>>>>>>> markatas >>>>>>>>> >>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>>>>> news:lbik1m$p8k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tarp kitko, ruselis ineto platybese pardavinejo kondensatoriu E >>>>>>>>>> matuoklius. >>>>>>>>>> Va tas daiktas turi mazu varzu matavimo funkcija ir gana >>>>>>>>>> neblogai rodo. >>>>>>>>>> Gal su tuom ir pamatuotu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:lbiio0$o2m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Pirmu atveju tik patikrinsi ar iki zvakiu ateina itampa, bet >>>>>>>>>>> tai niekaip nesusije su tuo ar zvakes geros ar ne. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Antru atveju is principo teisingai, bet tu tikrai neturi tokio >>>>>>>>>>> multimetro kuris sugeba matuoti tokia maza varza kokia yra >>>>>>>>>>> zvakes varza. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Gana tikslu ir teisinga butu matuoti srove tekancia i zvake, >>>>>>>>>>> bet tam irgi reikia gana specifinio prietaiso - sroves matavimo >>>>>>>>>>> repliu mokanciu matuoti DC. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Driven" <ka?@sakei.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:lbih6p$mpc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>>>>> Kaip su multimetru pasitikrint ar zvakes gyvos? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> 1. Nusistatyt ant itampos matavimo, vienas galas ant >>>>>>>>>>>> akumuliatoriaus +, o kitas ant zvakes galiuko? >>>>>>>>>>>> 2. Nusistatyt ant varzos matavimo, vienas galas ant -, o kitas >>>>>>>>>>>> ant zvakes galiuko? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dekoju >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>