Tema: Re: Kaitinimo zvakiu patikrinimas
Autorius: PxYra
Data: 2014-01-20 15:00:15
o ka tavo kreivos nagines ir luzta pastoviai? :D
man tai dar ne viena neluzo, visai tikiu kad passrate koks nedaciotas 
padarytas eilinis ir uzkepa jos ten...o gal sriegis aliuminis koks :DDD

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:lbj5re$fcm$1@trimpas.omnitel.net...
> daug esi taip su protu išsukęs?
>
> On 2014.01.20 13:45, PxYra wrote:
>> eik eik :D tu dar delfiu, alfu ir 15min kriminalines kronikas paskaitinek
>> tai ir i gatve bijosi iseit, su normaliu raktu tam skirtu ir protu gali
>> issukinet nebijodamas bei protingai jega naudodamas
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>> news:lbj1m4$asr$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pagal interneto saltinius visas seksas ir prasideda issukinejant zvakes,
>>> cia toj auto kur tikrinsiu.
>>> Buna nurauna sriegius ir pan. Vienzo issukineti tik kai tai 
>>> neisvengiama.
>>>
>>> Todel uzsiimsiu diagnostika, priejimas visai proto ribose.
>>>
>>>
>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message
>>> news:lbj13f$abq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai jei taip paprasta prieit prie tu zvakiu tai gal reikia isimt ir
>>>> patikrint ant stalo, o geriausia susukt visai naujas ir nesipist su
>>>> speliojimais.
>>>>
>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>> news:lbj05f$961$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Na taip, tarp trumpo ir 0.9 omo varzos taip kaip siuliau bus sunku
>>>>> atskirti.
>>>>>
>>>>> Dar pamatuosiu ommetru, jei duomenys nebus protingi, paziuresiu su esr
>>>>> matuokliu.
>>>>>
>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message
>>>>> news:lbivtb$8qo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Kad srove jama, nereiskia, kad visai gera.
>>>>>> Buna, kad srove didele, o kaista ne ten kur reikia.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:lbivmn$8ji$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> O jei rodykliniu testeriu uzstacius ant 10 amperu, ir i pliusini 
>>>>>>> akumo
>>>>>>> kontakta prijungt trumpam?
>>>>>>>
>>>>>>> As sivakar zadu kaip tik ta daryti.
>>>>>>>
>>>>>>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message
>>>>>>> news:lbite0$5fl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> LCR'as puikiai matuoja varza, pries tai pasitikrini krokodilu varza
>>>>>>>> (bent jau pas mane 0,14 Om), tada zinai kiek atimti. O siaip vienas
>>>>>>>> patikimesniu budu - atjungi variklio termo davikli ir sroves 
>>>>>>>> replemis
>>>>>>>>
>>>>>>>> markatas
>>>>>>>>
>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message
>>>>>>>> news:lbik1m$p8k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tarp kitko, ruselis ineto platybese pardavinejo kondensatoriu E
>>>>>>>>> matuoklius.
>>>>>>>>> Va tas daiktas turi mazu varzu matavimo funkcija ir gana neblogai
>>>>>>>>> rodo.
>>>>>>>>> Gal su tuom ir pamatuotu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:lbiio0$o2m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Pirmu atveju tik patikrinsi ar iki zvakiu ateina itampa, bet tai
>>>>>>>>>> niekaip nesusije su tuo ar zvakes geros ar ne.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Antru atveju is principo teisingai, bet tu tikrai neturi tokio
>>>>>>>>>> multimetro kuris sugeba matuoti tokia maza varza kokia yra zvakes
>>>>>>>>>> varza.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Gana tikslu ir teisinga butu matuoti srove tekancia i zvake, bet
>>>>>>>>>> tam irgi reikia gana specifinio prietaiso - sroves matavimo 
>>>>>>>>>> repliu
>>>>>>>>>> mokanciu matuoti DC.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Driven" <ka?@sakei.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:lbih6p$mpc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>>>>> Kaip su multimetru pasitikrint ar zvakes gyvos?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 1. Nusistatyt ant itampos matavimo, vienas galas ant
>>>>>>>>>>> akumuliatoriaus +, o kitas ant zvakes galiuko?
>>>>>>>>>>> 2. Nusistatyt ant varzos matavimo, vienas galas ant -, o kitas 
>>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>>> zvakes galiuko?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Dekoju
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>