Tu tikrai tikiesi kad zmogus prie -15 ar -20 tikrins zvakes lauke ? Savo paslaugu nesiulau, tokiu auto netaisau. > tai taip ir sakyk, kad 'varyk pas mane is servisa'. > nevisi servise gyvena. ar siulai garaze uzsidarius duris birbint puse > valandos ar daugiau? > >> >> "CodeC" <c@c.co> wrote in message >> news:lbj4nl$dpu$2@trimpas.omnitel.net... >>> On 01/20/2014 02:10 PM, Igaliotinis wrote: >>>> uzsikaitink gerai matora, atsisuks, tiketina, be problemu. >>> >>> kaip ta dyzeli 'gerai' uzkaitint prie -15C ? :) kartonais nebent >>> uzsidengt... >>> >>>> >>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>> news:lbj1m4$asr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pagal interneto saltinius visas seksas ir prasideda issukinejant >>>>> zvakes, cia toj auto kur tikrinsiu. >>>>> Buna nurauna sriegius ir pan. Vienzo issukineti tik kai tai >>>>> neisvengiama. >>>>> >>>>> Todel uzsiimsiu diagnostika, priejimas visai proto ribose. >>>>> >>>>> >>>>> "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message >>>>> news:lbj13f$abq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai jei taip paprasta prieit prie tu zvakiu tai gal reikia isimt ir >>>>>> patikrint ant stalo, o geriausia susukt visai naujas ir nesipist su >>>>>> speliojimais. >>>>>> >>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:lbj05f$961$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na taip, tarp trumpo ir 0.9 omo varzos taip kaip siuliau bus sunku >>>>>>> atskirti. >>>>>>> >>>>>>> Dar pamatuosiu ommetru, jei duomenys nebus protingi, paziuresiu su >>>>>>> esr matuokliu. >>>>>>> >>>>>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>>> news:lbivtb$8qo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Kad srove jama, nereiskia, kad visai gera. >>>>>>>> Buna, kad srove didele, o kaista ne ten kur reikia. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:lbivmn$8ji$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> O jei rodykliniu testeriu uzstacius ant 10 amperu, ir i pliusini >>>>>>>>> akumo kontakta prijungt trumpam? >>>>>>>>> >>>>>>>>> As sivakar zadu kaip tik ta daryti. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:lbite0$5fl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> LCR'as puikiai matuoja varza, pries tai pasitikrini krokodilu >>>>>>>>>> varza (bent jau pas mane 0,14 Om), tada zinai kiek atimti. O >>>>>>>>>> siaip vienas patikimesniu budu - atjungi variklio termo davikli >>>>>>>>>> ir sroves replemis >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> markatas >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:lbik1m$p8k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Tarp kitko, ruselis ineto platybese pardavinejo kondensatoriu E >>>>>>>>>>> matuoklius. >>>>>>>>>>> Va tas daiktas turi mazu varzu matavimo funkcija ir gana >>>>>>>>>>> neblogai rodo. >>>>>>>>>>> Gal su tuom ir pamatuotu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:lbiio0$o2m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Pirmu atveju tik patikrinsi ar iki zvakiu ateina itampa, bet >>>>>>>>>>>> tai niekaip nesusije su tuo ar zvakes geros ar ne. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Antru atveju is principo teisingai, bet tu tikrai neturi tokio >>>>>>>>>>>> multimetro kuris sugeba matuoti tokia maza varza kokia yra >>>>>>>>>>>> zvakes varza. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Gana tikslu ir teisinga butu matuoti srove tekancia i zvake, >>>>>>>>>>>> bet tam irgi reikia gana specifinio prietaiso - sroves matavimo >>>>>>>>>>>> repliu mokanciu matuoti DC. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Driven" <ka?@sakei.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:lbih6p$mpc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>>>>>> Kaip su multimetru pasitikrint ar zvakes gyvos? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> 1. Nusistatyt ant itampos matavimo, vienas galas ant >>>>>>>>>>>>> akumuliatoriaus +, o kitas ant zvakes galiuko? >>>>>>>>>>>>> 2. Nusistatyt ant varzos matavimo, vienas galas ant -, o kitas >>>>>>>>>>>>> ant zvakes galiuko? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Dekoju >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >