nes taisyklės tokios. Ten intensyvus eismas ir nejuokingi greičiai, tai kam tų kėglių reikia? On 2014.03.04 21:50, KEdas wrote: > Tai aš ir neklausiu apie gatves, o tik pasitikslinau ar teisingai > supratau argumentaciją. > Na, dabar gal jau susimylėsi ir plačiau papasakosi kodėl autostradoje > negalima įsijungus avarinį sulaukti savo paties išsikviesto tralo? > > 2014.03.04 21:38, Dainiushas rašė: >> tai tu neskiri bahn'o nuo gatvės? >> >> On 2014.03.04 21:36, KEdas wrote: >>> Taip, mąstau labai siaurai. O tu net į klausimą nesugebi atsakyti, bet >>> jauti pareigą įsiterpti? >>> >>> 2014.03.04 21:00, Dainiushas rašė: >>>> tu rimtai taip siaurai mąstai? >>>> >>>> >>>> On 2014.03.04 20:22, KEdas wrote: >>>>> Tai nori pasakyti, kad TEN ir sugedusius paprastoje gatvėje, kur >>>>> draudžiama sustoti, iš karto nuveža? >>>>> >>>>> 2014.03.04 20:15, Audrius K. rašė: >>>>>> On 2014-03-04 16:26, KEdas wrote: >>>>>>> Ant kiek teisingos yra kalbos, kad kokioje Vokietijoje autostradoje >>>>>>> geriau nesugesti, nes labai daug kainuos? >>>>>> >>>>>> Vokietijoje (beje, kaip ir Lietuvoje) autostradoje stoveti >>>>>> draudziama. >>>>>> Lietuvoje sios KET taisykles niekas nesilaiko (KED'ai, cia tau nearti >>>>>> dirvonai...), o va Vokietijoje - jos laikosi, ir pakankamai grieztai >>>>>> (ne, ne baudu skyrimu (kaip pagalvojote ponas, ane?) ). Tiesiog jei >>>>>> sustosi sugedes, tai tavo auto bus labai operatyviai nuvezta (kad >>>>>> nekeltu pavojaus kitiems) ir, aisku, uz tavo pinigus. O jei uzteks >>>>>> naglumo sustoti nusimyzti salikeleje (kas lietuvoje iprasta), tai >>>>>> gausi bauda :-)) Beje, tokia tvarka daugumoje issivysciusiu vakaru >>>>>> valstybiu :-)) >>>>>> >>>>>> Audrius K. >>>>>> >>>>>> Ar yra kas realiai susidūręs >>>>>>> ir žino kas ten tiek kainuoja? >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >