ziureti aisku, kad tik i V8. apie dauguma agregatu yra prirasyta bile kiek, tai daug cituosiu (tiesa apie 211 ir 219, bet daug kas tiks ir 251): varikliai varikliai varikliai: apie m272 (350) : "pagrindine problema m272 - sparciai sudylancios veleneliu zvaigzdutes, ko pasekoje pabega fazes ir atsiranda nestabilus darbas (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). remontas brangus, nes reikia issikelti varikli. kiek detaliu keiciama aisku pareina nuo savininko pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas solidus ir labai nepigus. blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau prie 100'000 km". ATT: budinga tik daliai tirazo, reikia prasicekinti pagal serijos numeri, bet as dabar neprisimenu, o ieskoti tingiu. "500 irgi is pradziu turejo m113.967 (219.375), o veliau gavo 5.5 ltr. m273.960 (219.372). pastebetina, kad garsusis sparciai dylantis voztuvu mechanizmas esa budingas ir sitam, bet kazko skundu is 5.0 su m273.960 savininku negirdeti. galimas dalykas del to, kad ju paciu apskritai maziau, o gal vistik tas dilimas isties ne toks jau ir kritinis sioje versijoje." atskirai apie m113 (ankstesnis 500): "variklis palyginti ekonomiskas, bet sudetingas ir gana brangiai eksploatuojamas (pvz. vien 16 zvakiu su ritemis kiekvienam cilindrui ka reiskia, o zvakes butinai turi buti keiciamos laiku, nes variklis laaabai jautrus svarai cilindruose). problemos: alkuninio veleno skriemulys megsta isirti (o garso izoliacija tokia, kad gedima isgirsi tik tada, kai skriemulys galutinai sueis ir dar ka nors salia saves sugadins), uzsikemsa tepimo ir ventiliacijos kanalai, per tarpines prateka ir per ventiliacijos sistema prarandama alyva (apskritai, sitas variklis 'valgo tepalus', nors is tikro daziausiai leidzia, tasko ir ispucia). demesio, motoras jautrus degalu ir alyvos kokybei bei prieziuros savalaikiskumui. zodziu gedimai ir eksploatacijos ypatumai panasus i 'jaunesnio brolio' m112 bedas." "OM642 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma turbina. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas nera apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi yra bene geriausias pasirinkimas, jei gali gyventi be v8" - 320 realiai tas pats OM642 kaip ir 350 cdi. dezes tik 722.9 (7 laipsniu adaptyviniai automatai), sita deze esu isbandes e (350 ir 500), cls (350 ir 500), s (tik 500) ir r (tik 350) klasese. cituoju: "tas ju adaptyvumas ant 350 man labai nepatiko, nes pradejus vaziuoti uzmiestyje, deze nesugebejo prisitaikyti prie vaziavimo mieste, liko bukoka. o 500 pasirode visai nieko, matyt mano vairavimo stilius labiau tinkamas v8". pakaba savaime nieko siems laikams ypatingo, taciau reikia tureti galvoje, kad tai susidevintis dalykas, kurio remontas ne toks jau pigus. ypac jei tai airmaticas, kuris komforto prasme labai labai pageidautinas, nes su iprasta pakaba automobilio elgesys kelyje lengvai sizofreniskas - lyg nesuprastu koks nori buti, ar vaziuoti standziai, ar komfortiskai. blogiausias formas airmatiko turejimas igyja tada, kai automobilis perkamas sudauzytas ir pardavejo suremontuotas kaip galima pigesniais budais, nes nusiperki nei velnia, nei gegute - nezinia kas ir kur gali atsitikti. rimtesniu specifiniu 251 modelio atsaukimu 2005 08 07 - 2006 02 15 pagaminti automobiliai (8'000 vnt.), blogai nutiestas elektros kabelis nuo akumuliatoriaus, laikui begant kabelis gali prasitrinti i metalines kebulo detales ir del to gali buti iskraunamas akumuliatorius. bedos siaip jau tai kaip ir visu mercedes - sunku rasti tvarkinga egzempolioriu, kompromisiniu variantu is serijos "nu cia tai smulkmena, kiekvienas garazinis uz 100 litu sutvarkys" stipriai vengciau. na ir zinoma visi sansai nepataikyti konceptualiai - ar tau tikrai reikia 5 metru brangaus permiuminio vienaturio? btw, tai tikrai ne visureigis, nors firmatikas. maza paklausa sako, kad pirkejai kaip tik koncepcijos ir nesuprato. finale gavosi, kad faktinis pirkejo portretas atrode tai: labai gerai uzdirbantis 35 metu juodaodis su didele seima - negausus segmentas. "andriuxa" <pofig@nafig.com> wrote in message news:lfnb2r$8s9$1@trimpas.omnitel.net... > dairomasi i mercedesa is R klases > Gal yra juzinanciu, kokios bedos ir ligos, kokios geroves, kaip pakaba su > remontu, i koki varikli geriau ziureti?