Tema: Re: MB R
Autorius: esquires
Data: 2014-03-11 19:22:36
ziureti aisku, kad tik i V8.

apie dauguma agregatu yra prirasyta bile kiek, tai daug cituosiu (tiesa apie 
211 ir 219, bet daug kas tiks ir 251):

varikliai varikliai varikliai:

apie m272 (350) : "pagrindine problema m272 - sparciai sudylancios veleneliu 
zvaigzdutes, ko pasekoje pabega fazes ir atsiranda nestabilus darbas 
(klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). remontas brangus, nes reikia 
issikelti varikli. kiek detaliu keiciama aisku pareina nuo savininko 
pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas solidus ir labai nepigus. 
blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau prie 100'000 km". ATT: 
budinga tik daliai tirazo, reikia prasicekinti pagal serijos numeri, bet as 
dabar neprisimenu, o ieskoti tingiu.

"500 irgi is pradziu turejo m113.967 (219.375), o veliau gavo 5.5 ltr. 
m273.960 (219.372). pastebetina, kad garsusis sparciai dylantis voztuvu 
mechanizmas esa budingas ir sitam, bet kazko skundu is 5.0 su m273.960 
savininku negirdeti. galimas dalykas del to, kad ju paciu apskritai maziau, 
o gal vistik tas dilimas isties ne toks jau ir kritinis sioje versijoje."

atskirai apie m113 (ankstesnis 500): "variklis palyginti ekonomiskas, bet 
sudetingas ir gana brangiai eksploatuojamas (pvz. vien 16 zvakiu su ritemis 
kiekvienam cilindrui ka reiskia, o zvakes butinai turi buti keiciamos laiku, 
nes variklis laaabai jautrus svarai cilindruose). problemos: alkuninio 
veleno skriemulys megsta isirti (o garso izoliacija tokia, kad gedima 
isgirsi tik tada, kai skriemulys galutinai sueis ir dar ka nors salia saves 
sugadins), uzsikemsa tepimo ir ventiliacijos kanalai, per tarpines prateka 
ir per ventiliacijos sistema prarandama alyva (apskritai, sitas variklis 
'valgo tepalus', nors is tikro daziausiai leidzia, tasko ir ispucia). 
demesio, motoras jautrus degalu ir alyvos kokybei bei prieziuros 
savalaikiskumui. zodziu gedimai ir eksploatacijos ypatumai panasus i 
'jaunesnio brolio' m112 bedas."

"OM642 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo 
kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma turbina. padauzius kokiu 
nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be jokiu pasaliniu garsu. 
daugiau brangesniu defektu kol kas nera apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi 
yra bene geriausias pasirinkimas, jei gali gyventi be v8" - 320 realiai tas 
pats OM642 kaip ir 350 cdi.

dezes tik 722.9 (7 laipsniu adaptyviniai automatai), sita deze esu isbandes 
e (350 ir 500), cls (350 ir 500), s (tik 500) ir r (tik 350) klasese. 
cituoju: "tas ju adaptyvumas ant 350 man labai nepatiko, nes pradejus 
vaziuoti uzmiestyje, deze nesugebejo prisitaikyti prie vaziavimo mieste, 
liko bukoka. o 500 pasirode visai nieko, matyt mano vairavimo stilius labiau 
tinkamas v8".

pakaba savaime nieko siems laikams ypatingo, taciau reikia tureti galvoje, 
kad tai susidevintis dalykas, kurio remontas ne toks jau pigus. ypac jei tai 
airmaticas, kuris komforto prasme labai labai pageidautinas, nes su iprasta 
pakaba automobilio elgesys kelyje lengvai sizofreniskas - lyg nesuprastu 
koks nori buti, ar vaziuoti standziai, ar komfortiskai. blogiausias formas 
airmatiko turejimas igyja tada, kai automobilis perkamas sudauzytas ir 
pardavejo suremontuotas kaip galima pigesniais budais, nes nusiperki nei 
velnia, nei gegute - nezinia kas ir kur gali atsitikti.

rimtesniu specifiniu 251 modelio atsaukimu 2005 08 07 - 2006 02 15 pagaminti 
automobiliai (8'000 vnt.), blogai nutiestas elektros kabelis nuo 
akumuliatoriaus, laikui begant kabelis gali prasitrinti i metalines kebulo 
detales ir del to gali buti iskraunamas akumuliatorius.

bedos siaip jau tai kaip ir visu mercedes - sunku rasti tvarkinga 
egzempolioriu, kompromisiniu variantu is serijos "nu cia tai smulkmena, 
kiekvienas garazinis uz 100 litu sutvarkys" stipriai vengciau. na ir zinoma 
visi sansai nepataikyti konceptualiai - ar tau tikrai reikia 5 metru 
brangaus permiuminio vienaturio? btw, tai tikrai ne visureigis, nors 
firmatikas. maza paklausa sako, kad pirkejai kaip tik koncepcijos ir 
nesuprato. finale gavosi, kad faktinis pirkejo portretas atrode tai: labai 
gerai uzdirbantis 35 metu juodaodis su didele seima - negausus segmentas.



"andriuxa" <pofig@nafig.com> wrote in message 
news:lfnb2r$8s9$1@trimpas.omnitel.net...
> dairomasi i mercedesa is R klases
> Gal yra juzinanciu, kokios bedos ir ligos, kokios geroves, kaip pakaba su 
> remontu, i koki varikli geriau ziureti?