Tikrai dekuj uz ant tiek issamu atsakyma greiciausiai bus ziurimas 320 zyzlius. ant kiek mazdaug atsistoja airmatic'o remontas? del paskutiniu sakiniu apie koncepcija, man tai kaip tik - vienaturio per mazai, minivan'o perdaug. Sis variantas pats tas gautusi. On 2014-03-11 19:22, esquires wrote: > ziureti aisku, kad tik i V8. > > apie dauguma agregatu yra prirasyta bile kiek, tai daug cituosiu (tiesa apie > 211 ir 219, bet daug kas tiks ir 251): > > varikliai varikliai varikliai: > > apie m272 (350) : "pagrindine problema m272 - sparciai sudylancios veleneliu > zvaigzdutes, ko pasekoje pabega fazes ir atsiranda nestabilus darbas > (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). remontas brangus, nes reikia > issikelti varikli. kiek detaliu keiciama aisku pareina nuo savininko > pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas solidus ir labai nepigus. > blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau prie 100'000 km". ATT: > budinga tik daliai tirazo, reikia prasicekinti pagal serijos numeri, bet as > dabar neprisimenu, o ieskoti tingiu. > > "500 irgi is pradziu turejo m113.967 (219.375), o veliau gavo 5.5 ltr. > m273.960 (219.372). pastebetina, kad garsusis sparciai dylantis voztuvu > mechanizmas esa budingas ir sitam, bet kazko skundu is 5.0 su m273.960 > savininku negirdeti. galimas dalykas del to, kad ju paciu apskritai maziau, > o gal vistik tas dilimas isties ne toks jau ir kritinis sioje versijoje." > > atskirai apie m113 (ankstesnis 500): "variklis palyginti ekonomiskas, bet > sudetingas ir gana brangiai eksploatuojamas (pvz. vien 16 zvakiu su ritemis > kiekvienam cilindrui ka reiskia, o zvakes butinai turi buti keiciamos laiku, > nes variklis laaabai jautrus svarai cilindruose). problemos: alkuninio > veleno skriemulys megsta isirti (o garso izoliacija tokia, kad gedima > isgirsi tik tada, kai skriemulys galutinai sueis ir dar ka nors salia saves > sugadins), uzsikemsa tepimo ir ventiliacijos kanalai, per tarpines prateka > ir per ventiliacijos sistema prarandama alyva (apskritai, sitas variklis > 'valgo tepalus', nors is tikro daziausiai leidzia, tasko ir ispucia). > demesio, motoras jautrus degalu ir alyvos kokybei bei prieziuros > savalaikiskumui. zodziu gedimai ir eksploatacijos ypatumai panasus i > 'jaunesnio brolio' m112 bedas." > > "OM642 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo > kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma turbina. padauzius kokiu > nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be jokiu pasaliniu garsu. > daugiau brangesniu defektu kol kas nera apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi > yra bene geriausias pasirinkimas, jei gali gyventi be v8" - 320 realiai tas > pats OM642 kaip ir 350 cdi. > > dezes tik 722.9 (7 laipsniu adaptyviniai automatai), sita deze esu isbandes > e (350 ir 500), cls (350 ir 500), s (tik 500) ir r (tik 350) klasese. > cituoju: "tas ju adaptyvumas ant 350 man labai nepatiko, nes pradejus > vaziuoti uzmiestyje, deze nesugebejo prisitaikyti prie vaziavimo mieste, > liko bukoka. o 500 pasirode visai nieko, matyt mano vairavimo stilius labiau > tinkamas v8". > > pakaba savaime nieko siems laikams ypatingo, taciau reikia tureti galvoje, > kad tai susidevintis dalykas, kurio remontas ne toks jau pigus. ypac jei tai > airmaticas, kuris komforto prasme labai labai pageidautinas, nes su iprasta > pakaba automobilio elgesys kelyje lengvai sizofreniskas - lyg nesuprastu > koks nori buti, ar vaziuoti standziai, ar komfortiskai. blogiausias formas > airmatiko turejimas igyja tada, kai automobilis perkamas sudauzytas ir > pardavejo suremontuotas kaip galima pigesniais budais, nes nusiperki nei > velnia, nei gegute - nezinia kas ir kur gali atsitikti. > > rimtesniu specifiniu 251 modelio atsaukimu 2005 08 07 - 2006 02 15 pagaminti > automobiliai (8'000 vnt.), blogai nutiestas elektros kabelis nuo > akumuliatoriaus, laikui begant kabelis gali prasitrinti i metalines kebulo > detales ir del to gali buti iskraunamas akumuliatorius. > > bedos siaip jau tai kaip ir visu mercedes - sunku rasti tvarkinga > egzempolioriu, kompromisiniu variantu is serijos "nu cia tai smulkmena, > kiekvienas garazinis uz 100 litu sutvarkys" stipriai vengciau. na ir zinoma > visi sansai nepataikyti konceptualiai - ar tau tikrai reikia 5 metru > brangaus permiuminio vienaturio? btw, tai tikrai ne visureigis, nors > firmatikas. maza paklausa sako, kad pirkejai kaip tik koncepcijos ir > nesuprato. finale gavosi, kad faktinis pirkejo portretas atrode tai: labai > gerai uzdirbantis 35 metu juodaodis su didele seima - negausus segmentas. > > > > "andriuxa" <pofig@nafig.com> wrote in message > news:lfnb2r$8s9$1@trimpas.omnitel.net... >> dairomasi i mercedesa is R klases >> Gal yra juzinanciu, kokios bedos ir ligos, kokios geroves, kaip pakaba su >> remontu, i koki varikli geriau ziureti? > >