Tema: Re: MB R
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-12 09:01:10
a šitais... o yra koks nors mersas, kuris tiesiog važiuotų?

On 2014.03.11 19:22, esquires wrote:
> ziureti aisku, kad tik i V8.
>
> apie dauguma agregatu yra prirasyta bile kiek, tai daug cituosiu (tiesa apie
> 211 ir 219, bet daug kas tiks ir 251):
>
> varikliai varikliai varikliai:
>
> apie m272 (350) : "pagrindine problema m272 - sparciai sudylancios veleneliu
> zvaigzdutes, ko pasekoje pabega fazes ir atsiranda nestabilus darbas
> (klaidos, jei gerai pamenu p1200 ir 1208). remontas brangus, nes reikia
> issikelti varikli. kiek detaliu keiciama aisku pareina nuo savininko
> pageidavimu, bet normaliu atveju sarasas solidus ir labai nepigus.
> blogiausia, kad nudilimo pozymiai pasirodo jau prie 100'000 km". ATT:
> budinga tik daliai tirazo, reikia prasicekinti pagal serijos numeri, bet as
> dabar neprisimenu, o ieskoti tingiu.
>
> "500 irgi is pradziu turejo m113.967 (219.375), o veliau gavo 5.5 ltr.
> m273.960 (219.372). pastebetina, kad garsusis sparciai dylantis voztuvu
> mechanizmas esa budingas ir sitam, bet kazko skundu is 5.0 su m273.960
> savininku negirdeti. galimas dalykas del to, kad ju paciu apskritai maziau,
> o gal vistik tas dilimas isties ne toks jau ir kritinis sioje versijoje."
>
> atskirai apie m113 (ankstesnis 500): "variklis palyginti ekonomiskas, bet
> sudetingas ir gana brangiai eksploatuojamas (pvz. vien 16 zvakiu su ritemis
> kiekvienam cilindrui ka reiskia, o zvakes butinai turi buti keiciamos laiku,
> nes variklis laaabai jautrus svarai cilindruose). problemos: alkuninio
> veleno skriemulys megsta isirti (o garso izoliacija tokia, kad gedima
> isgirsi tik tada, kai skriemulys galutinai sueis ir dar ka nors salia saves
> sugadins), uzsikemsa tepimo ir ventiliacijos kanalai, per tarpines prateka
> ir per ventiliacijos sistema prarandama alyva (apskritai, sitas variklis
> 'valgo tepalus', nors is tikro daziausiai leidzia, tasko ir ispucia).
> demesio, motoras jautrus degalu ir alyvos kokybei bei prieziuros
> savalaikiskumui. zodziu gedimai ir eksploatacijos ypatumai panasus i
> 'jaunesnio brolio' m112 bedas."
>
> "OM642 320 cdi variklis is esmes patikimas, bet kartais trukineja ismetimo
> kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma turbina. padauzius kokiu
> nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be jokiu pasaliniu garsu.
> daugiau brangesniu defektu kol kas nera apsireiske. sakyciau, kad 320 cdi
> yra bene geriausias pasirinkimas, jei gali gyventi be v8" - 320 realiai tas
> pats OM642 kaip ir 350 cdi.
>
> dezes tik 722.9 (7 laipsniu adaptyviniai automatai), sita deze esu isbandes
> e (350 ir 500), cls (350 ir 500), s (tik 500) ir r (tik 350) klasese.
> cituoju: "tas ju adaptyvumas ant 350 man labai nepatiko, nes pradejus
> vaziuoti uzmiestyje, deze nesugebejo prisitaikyti prie vaziavimo mieste,
> liko bukoka. o 500 pasirode visai nieko, matyt mano vairavimo stilius labiau
> tinkamas v8".
>
> pakaba savaime nieko siems laikams ypatingo, taciau reikia tureti galvoje,
> kad tai susidevintis dalykas, kurio remontas ne toks jau pigus. ypac jei tai
> airmaticas, kuris komforto prasme labai labai pageidautinas, nes su iprasta
> pakaba automobilio elgesys kelyje lengvai sizofreniskas - lyg nesuprastu
> koks nori buti, ar vaziuoti standziai, ar komfortiskai. blogiausias formas
> airmatiko turejimas igyja tada, kai automobilis perkamas sudauzytas ir
> pardavejo suremontuotas kaip galima pigesniais budais, nes nusiperki nei
> velnia, nei gegute - nezinia kas ir kur gali atsitikti.
>
> rimtesniu specifiniu 251 modelio atsaukimu 2005 08 07 - 2006 02 15 pagaminti
> automobiliai (8'000 vnt.), blogai nutiestas elektros kabelis nuo
> akumuliatoriaus, laikui begant kabelis gali prasitrinti i metalines kebulo
> detales ir del to gali buti iskraunamas akumuliatorius.
>
> bedos siaip jau tai kaip ir visu mercedes - sunku rasti tvarkinga
> egzempolioriu, kompromisiniu variantu is serijos "nu cia tai smulkmena,
> kiekvienas garazinis uz 100 litu sutvarkys" stipriai vengciau. na ir zinoma
> visi sansai nepataikyti konceptualiai - ar tau tikrai reikia 5 metru
> brangaus permiuminio vienaturio? btw, tai tikrai ne visureigis, nors
> firmatikas. maza paklausa sako, kad pirkejai kaip tik koncepcijos ir
> nesuprato. finale gavosi, kad faktinis pirkejo portretas atrode tai: labai
> gerai uzdirbantis 35 metu juodaodis su didele seima - negausus segmentas.
>
>
>
> "andriuxa" <pofig@nafig.com> wrote in message
> news:lfnb2r$8s9$1@trimpas.omnitel.net...
>> dairomasi i mercedesa is R klases
>> Gal yra juzinanciu, kokios bedos ir ligos, kokios geroves, kaip pakaba su
>> remontu, i koki varikli geriau ziureti?
>
>