Tema: Re: Fassato varikliai 12,8kB
Autorius: HDi
Data: 2014-03-24 15:37:35
Tai jei turba i pabaiga, tai ji ne todel, kad turba baigias, o del tepalo
siurblio nusibaige?
Kiek toks remontas?+-
Beje jie skiriasi kur 16V 103kW ir turbut yra kur 103kW bet ne 16V?
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
news:lgp7h8$i73$1@trimpas.omnitel.net...
> common rail nu. B7
>
> BBŽ ten su tais dvilitriais ir apskritai PD, tikiuosi prašokt tą
> evoliucijos tarpsnį. Ten esminės bėdos dvi - tepalo siurblio pavara
> susipisa nusinešdamas paskui tai kam reikia tepalo, visų pirma turbą, ir
> purkšyukai. O bet tačiau, pirko čia alkūninį su visais dantračiais,
> 350Lt - tai kaip ir ne korTmosas. Purkštukus, tuos kurie blogi, nelabai
> dar seniai, atstovai keitė nemokamai, nežinau kaip dabar ar dar galioja ta
> akcija.
>
> On 2014.03.24 14:03, HDi wrote:
>> kas tas CR?
>>
>>
>> "magnus_dux" <tomas@NOSPAMpurniskes.lt> wrote in message
>> news:lgp6p8$hdm$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Reik imti CR.
>>> On 2014.03.24 13:56, HDi wrote:
>>>> Dainiushai kaip sitie B6 varikliai su 16V? Apskritai kaip atskirt kurie
>>>> su 1
>>>> veleneliu kurie su 2? Brangus turbos remontas? Kuris variklis
>>>> patikimiausias? 77kW NEDOMINA, reikia normalaus nuo 100kW.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>
>