tai po pusės lemejono ridos tai visko būna.... :) On 2014.03.26 15:52, spakainas wrote: > Nu bet tai iš 1 egzemplioriaus nieko spręst negalima - gi pilna > apsiverkusių su prapūstom tarpinėm ir ten dar kažkuom. > > 2014.03.26 15:46, Dainiushas rašė: >> taigi sakau, papasakosi kaip zajabys >> >> On 2014.03.26 14:09, spakainas wrote: >>> Eeem, neįsikirtau? Ką aš ten tokio blogo turėčiau papasakot apie cr? >>> >>> 2014.03.25 16:41, Dainiushas rašė: >>>> paklausk Spakaino, papasakos apie Avensį ;) >>>> >>>> On 2014.03.25 15:21, news wrote: >>>>> On 2014.03.25 10:37, Dainiushas wrote: >>>>>> >>>>>> tai jaučiu dėl marketingo ir padarė, maždaug "tas pats geras >>>>>> legendinis >>>>>> TDI" :). Ir šiaip, principe, CR joks ne progresas.... >>>>> >>>>> o ko ne progresas, kas blogai su CR? netraukia, nelaiko, >>>>> neekonomiski ar >>>>> neekologiski? >>>>> >>>>>> neprikelsi lavono, net meistreliu būdamas. Jei toj mašinoj viskas >>>>>> suvažinėta ar ji iš gabalų suklijuota, tai nxnx >>>>> >>>>> paprastai meistreliai nekelia dideliu reikalvimu masinai, bele >>>>> vaziuotu >>>>> ir pigiai. >>>>> >>>>>> Tokių metų kibiruose, gi, alternatyvų pilna. Čia tau ne B5 vs tų metų >>>>>> japonai ir kiti ford'ai.... >>>>> >>>>> as siuo metu nematau seimyninio sedano alternatyvos B6/B7. Egzotika, >>>>> prabanga ir sportas negroja. Norisi tiesiog pravaziuoti tuos metinius >>>>> 20k su seimyna be didesniu galvos skausmu ir su truputeliu komforto. >>>>> >>