Tema: Re: Fassato varikliai 12,8kB
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-26 15:58:14
tai po pusės lemejono ridos tai visko būna.... :)

On 2014.03.26 15:52, spakainas wrote:
> Nu bet tai iš 1 egzemplioriaus nieko spręst negalima - gi pilna
> apsiverkusių su prapūstom tarpinėm ir ten dar kažkuom.
>
> 2014.03.26 15:46, Dainiushas rašė:
>> taigi sakau, papasakosi kaip zajabys
>>
>> On 2014.03.26 14:09, spakainas wrote:
>>> Eeem, neįsikirtau? Ką aš ten tokio blogo turėčiau papasakot apie cr?
>>>
>>> 2014.03.25 16:41, Dainiushas rašė:
>>>> paklausk Spakaino, papasakos apie Avensį ;)
>>>>
>>>> On 2014.03.25 15:21, news wrote:
>>>>> On 2014.03.25 10:37, Dainiushas wrote:
>>>>>>
>>>>>> tai jaučiu dėl marketingo ir padarė, maždaug "tas pats geras
>>>>>> legendinis
>>>>>> TDI" :). Ir šiaip, principe, CR joks ne progresas....
>>>>>
>>>>> o ko ne progresas, kas blogai su CR? netraukia, nelaiko,
>>>>> neekonomiski ar
>>>>> neekologiski?
>>>>>
>>>>>> neprikelsi lavono, net meistreliu būdamas. Jei toj mašinoj viskas
>>>>>> suvažinėta ar ji iš gabalų suklijuota, tai nxnx
>>>>>
>>>>> paprastai meistreliai nekelia dideliu reikalvimu masinai, bele
>>>>> vaziuotu
>>>>> ir pigiai.
>>>>>
>>>>>> Tokių metų kibiruose, gi, alternatyvų pilna. Čia tau ne B5 vs tų metų
>>>>>> japonai ir kiti ford'ai....
>>>>>
>>>>> as siuo metu nematau seimyninio sedano alternatyvos B6/B7. Egzotika,
>>>>> prabanga ir sportas negroja. Norisi tiesiog pravaziuoti tuos metinius
>>>>> 20k su seimyna be didesniu galvos skausmu ir su truputeliu komforto.
>>>>>
>>