Tema: Re: Fassato varikliai 12,8kB
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-24 15:40:54
ką reiškia "turba į pabaigą"? Tepalą varo? Ar kas darosi? Nes su turbom 
tai paprastai dvi būsenos - arba pučia, arba pyst ir sulūžta :).

Su tepalo siurbliai, tai dvilitriuose ten du variantai buvo, o pasatuose 
gal ir tik su dantračiais, bet bugovi abu. su lenciūgu nudyla žvaigždės, 
su dantračiais nusisuka fiksatorius. Pasekmės abiem atvejais tokios 
pačios, ir bent jau pagal enternetus, turba pareina labai greitai.

Tiesa, dar prie didesnių ridų būna bėdos su galvom, ir trūkinėja ir 
išsidaužo ten kur purkštukai remiasi.

On 2014.03.24 15:37, HDi wrote:
> Tai jei turba i pabaiga, tai ji ne todel, kad turba baigias, o del tepalo
> siurblio nusibaige?
> Kiek toks remontas?+-
>
> Beje jie skiriasi kur 16V 103kW ir turbut yra kur 103kW bet ne 16V?
>
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:lgp7h8$i73$1@trimpas.omnitel.net...
>> common rail nu. B7
>>
>> BBÞ ten su tais dvilitriais ir apskritai PD, tikiuosi praðokt tà
>> evoliucijos tarpsná. Ten esminës bëdos dvi - tepalo siurblio pavara
>> susipisa nusineðdamas paskui tai kam reikia tepalo, visø pirma turbà, ir
>> purkðyukai. O bet taèiau, pirko èia alkûniná su visais dantraèiais,
>> 350Lt - tai kaip ir ne korTmosas. Purkðtukus, tuos kurie blogi, nelabai
>> dar seniai, atstovai keitë nemokamai, neþinau kaip dabar ar dar galioja ta
>> akcija.
>>
>> On 2014.03.24 14:03, HDi wrote:
>>> kas tas CR?
>>>
>>>
>>> "magnus_dux" <tomas@NOSPAMpurniskes.lt> wrote in message
>>> news:lgp6p8$hdm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Reik imti CR.
>>>> On 2014.03.24 13:56, HDi wrote:
>>>>> Dainiushai kaip sitie B6 varikliai su 16V? Apskritai kaip atskirt kurie
>>>>> su 1
>>>>> veleneliu kurie su 2? Brangus turbos remontas? Kuris variklis
>>>>> patikimiausias? 77kW NEDOMINA, reikia normalaus nuo 100kW.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>
>
>