Uztai, kad jus su triperiais paskutiniais vazinejat ir kliedit apie tu triperiu gedimus. O mase pirma atjungti ir matuoti per reikia del to, kad sumazeja uztrumpinimo tikimybe. "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message news:lgqd2t$98c$1@trimpas.omnitel.net... >> todel kad variklio mases laidas ypac daznai oksiduojasi ir >> praranda kontakta su kebulu. kritiniu atveju visa starterio >> minusine srove pradeda teket trosais, zemos itampos laidais ir > > Na visa tai nepaaiskina Evaldo pasakymo del butinumo matavimamas naudoti > minusa. > Na, o visiems ispyzdavojusiems svyt'a, galiu pasakyti, kad retas atvejis, > bet siuo klausimu svyt'as yra visiskai teisus. > Man asmeniskai nutikes atvejis. Sunkvezimis MAN 12t '88, taigi senas > triperis. Dingo/nutruko/nukirmijo originalus mases laidas tarp kebulo/remo > ir variklio. Tai visa srove keliavo pneumatines zarnos apipintu vieliniu > sarvu (zarna nuo kompresoriaus link stabdziu oro balionu). Nuo to sarvas > ikaito, pradege zarna, oras isejo is sistemos ir isijunge ,,automatinis'' > rankinis stabdis. Nezinau ar visuose sunkvezimiuose, bet senuose paprastai > buna taip, kad jei pneumatineje sistemoje nera slegio, tai stabdziai > automatiskai ,,isijungia'' ir pizdec, sunkvezimis nei is vietos. Bandem su > kitu traukti, tai nei is vietos. Teko tvarkyti ant kelio ir zarna, ir > mases laida, nors tiek gerai, kad patogiose vietose viskas yra, kabina > atkeli ir viskas kaip ant delno. > > > --- > This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus > protection is active. > http://www.avast.com >