Tema: Re: sroves nuotekis
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2014-03-25 08:45:58
Uztai, kad jus su triperiais paskutiniais vazinejat ir kliedit apie
tu triperiu gedimus.
O mase pirma atjungti ir matuoti per reikia del to, kad sumazeja 
uztrumpinimo
tikimybe.



"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message 
news:lgqd2t$98c$1@trimpas.omnitel.net...
>> todel kad variklio mases laidas ypac daznai oksiduojasi ir
>> praranda kontakta su kebulu. kritiniu atveju visa starterio
>> minusine srove pradeda teket trosais, zemos itampos laidais ir
>
> Na visa tai nepaaiskina Evaldo pasakymo del butinumo matavimamas naudoti 
> minusa.
> Na, o visiems ispyzdavojusiems svyt'a, galiu pasakyti, kad retas atvejis, 
> bet siuo klausimu svyt'as yra visiskai teisus.
> Man asmeniskai nutikes atvejis. Sunkvezimis MAN 12t  '88, taigi senas 
> triperis. Dingo/nutruko/nukirmijo originalus mases laidas tarp kebulo/remo 
> ir variklio. Tai visa srove keliavo pneumatines zarnos apipintu vieliniu 
> sarvu (zarna nuo kompresoriaus link stabdziu oro balionu). Nuo to sarvas 
> ikaito, pradege zarna, oras isejo is sistemos ir isijunge ,,automatinis'' 
> rankinis stabdis. Nezinau ar visuose sunkvezimiuose, bet senuose paprastai 
> buna taip, kad jei pneumatineje sistemoje nera slegio, tai stabdziai 
> automatiskai ,,isijungia'' ir pizdec, sunkvezimis nei is vietos. Bandem su 
> kitu traukti, tai nei is vietos. Teko tvarkyti ant kelio ir zarna, ir 
> mases laida, nors tiek gerai, kad patogiose vietose viskas yra, kabina 
> atkeli ir viskas kaip ant delno.
>
>
> ---
> This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus 
> protection is active.
> http://www.avast.com
>