jei ukiskai, tai turetu dezes pavaru perdavimo greiciai skirtis, nes galingumas variklio skirtingas. ir gausis, kad turesi vaziuoti zemesne pavara, nes variklio apsukos bus per zemos pvz ant 60 km/h vaziuoti 4-u begiu. jei tiketi Autoweek.nl informacija, tai i palyginima sudejus 90 ag ir 110 ag, perdavimo greiciai tokie (2002-2004 m modeliams) TRANSMISSION 1st gear 3,46:1 3,42:1 2nd gear 1,87:1 1,78:1 3rd gear 1,15:1 1,12:1 4th gear 0,82:1 0,80:1 5th gear 0,66:1 0,61:1 "NicMC" <jzs@freemail.lt> wrote in message news:lk7crr$r2f$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Jeigu gerai suprantu, tai 90 ag HDI ėjo BE4R, o 110 ag - ML5T? Čia pirmas > klausimas :) > Antras klausimas - ar tvirtinimas jų vienodas, t.y. ar galima vieną keisti > kita? Vėlgi, jeigu gerai suprantu, tai variklis ten tas pats, skirtumas > tik intercooler'yje? > Trečias klausimas - jeigu vietoj BE4R tinka ML5T, tai gal tinka ir ML5C? > > O dabar ūkiškai - ar, pabyrėjus greičių dėžei, galima jamti nuo 110 ag > variklio, ar būtinai ieškoti nuo 90 ag? > > Nic