Tema: Re: 406 2.0 HDI 90 a.g. greičių dėžė
Autorius: finito
Data: 2014-05-05 10:22:41
jei ukiskai, tai turetu dezes pavaru perdavimo greiciai skirtis, nes 
galingumas variklio skirtingas. ir gausis, kad turesi vaziuoti zemesne 
pavara, nes variklio apsukos bus per zemos pvz ant 60 km/h vaziuoti 4-u 
begiu.

jei tiketi Autoweek.nl informacija, tai i palyginima sudejus 90 ag ir 110 
ag, perdavimo greiciai tokie (2002-2004 m modeliams)

TRANSMISSION
1st gear		3,46:1		3,42:1
2nd gear		1,87:1		1,78:1
3rd gear		1,15:1		1,12:1
4th gear		0,82:1		0,80:1
5th gear		0,66:1		0,61:1



"NicMC" <jzs@freemail.lt> wrote in message 
news:lk7crr$r2f$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Jeigu gerai suprantu, tai 90 ag HDI ėjo BE4R, o 110 ag - ML5T? Čia pirmas 
> klausimas :)
> Antras klausimas - ar tvirtinimas jų vienodas, t.y. ar galima vieną keisti 
> kita? Vėlgi, jeigu gerai suprantu, tai variklis ten tas pats, skirtumas 
> tik intercooler'yje?
> Trečias klausimas - jeigu vietoj BE4R tinka ML5T, tai gal tinka ir ML5C?
>
> O dabar ūkiškai - ar, pabyrėjus greičių dėžei, galima jamti nuo 110 ag 
> variklio, ar būtinai ieškoti nuo 90 ag?
>
> Nic