tai gal kaip tik daugiau sriobs, nes po miesta tik 2-u ar 3-u begiu bruzins. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lk7ea2$rnq$4@trimpas.omnitel.net... > taigi gerai, mažiau salerkos ims! :) > > On 2014.05.05 10:22, finito wrote: >> jei ukiskai, tai turetu dezes pavaru perdavimo greiciai skirtis, nes >> galingumas variklio skirtingas. ir gausis, kad turesi vaziuoti zemesne >> pavara, nes variklio apsukos bus per zemos pvz ant 60 km/h vaziuoti 4-u >> begiu. >> >> jei tiketi Autoweek.nl informacija, tai i palyginima sudejus 90 ag ir >> 110 ag, perdavimo greiciai tokie (2002-2004 m modeliams) >> >> TRANSMISSION >> 1st gear 3,46:1 3,42:1 >> 2nd gear 1,87:1 1,78:1 >> 3rd gear 1,15:1 1,12:1 >> 4th gear 0,82:1 0,80:1 >> 5th gear 0,66:1 0,61:1 >> >> >> >> "NicMC" <jzs@freemail.lt> wrote in message >> news:lk7crr$r2f$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Jeigu gerai suprantu, tai 90 ag HDI ėjo BE4R, o 110 ag - ML5T? Čia >>> pirmas klausimas :) >>> Antras klausimas - ar tvirtinimas jų vienodas, t.y. ar galima vieną >>> keisti kita? Vėlgi, jeigu gerai suprantu, tai variklis ten tas pats, >>> skirtumas tik intercooler'yje? >>> Trečias klausimas - jeigu vietoj BE4R tinka ML5T, tai gal tinka ir ML5C? >>> >>> O dabar ūkiškai - ar, pabyrėjus greičių dėžei, galima jamti nuo 110 ag >>> variklio, ar būtinai ieškoti nuo 90 ag? >>> >>> Nic >> >