Tema: Re: 406 2.0 HDI 90 a.g. greičių dėžė
Autorius: finito
Data: 2014-05-05 10:43:28
tai gal kaip tik daugiau sriobs, nes po miesta tik 2-u ar 3-u begiu bruzins.

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
news:lk7ea2$rnq$4@trimpas.omnitel.net...
> taigi gerai, mažiau salerkos ims! :)
>
> On 2014.05.05 10:22, finito wrote:
>> jei ukiskai, tai turetu dezes pavaru perdavimo greiciai skirtis, nes
>> galingumas variklio skirtingas. ir gausis, kad turesi vaziuoti zemesne
>> pavara, nes variklio apsukos bus per zemos pvz ant 60 km/h vaziuoti 4-u
>> begiu.
>>
>> jei tiketi Autoweek.nl informacija, tai i palyginima sudejus 90 ag ir
>> 110 ag, perdavimo greiciai tokie (2002-2004 m modeliams)
>>
>> TRANSMISSION
>> 1st gear        3,46:1        3,42:1
>> 2nd gear        1,87:1        1,78:1
>> 3rd gear        1,15:1        1,12:1
>> 4th gear        0,82:1        0,80:1
>> 5th gear        0,66:1        0,61:1
>>
>>
>>
>> "NicMC" <jzs@freemail.lt> wrote in message
>> news:lk7crr$r2f$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>>
>>> Jeigu gerai suprantu, tai 90 ag HDI ėjo BE4R, o 110 ag - ML5T? Čia
>>> pirmas klausimas :)
>>> Antras klausimas - ar tvirtinimas jų vienodas, t.y. ar galima vieną
>>> keisti kita? Vėlgi, jeigu gerai suprantu, tai variklis ten tas pats,
>>> skirtumas tik intercooler'yje?
>>> Trečias klausimas - jeigu vietoj BE4R tinka ML5T, tai gal tinka ir ML5C?
>>>
>>> O dabar ūkiškai - ar, pabyrėjus greičių dėžei, galima jamti nuo 110 ag
>>> variklio, ar būtinai ieškoti nuo 90 ag?
>>>
>>> Nic
>>
>