taigi gerai, mažiau salerkos ims! :) On 2014.05.05 10:22, finito wrote: > jei ukiskai, tai turetu dezes pavaru perdavimo greiciai skirtis, nes > galingumas variklio skirtingas. ir gausis, kad turesi vaziuoti zemesne > pavara, nes variklio apsukos bus per zemos pvz ant 60 km/h vaziuoti 4-u > begiu. > > jei tiketi Autoweek.nl informacija, tai i palyginima sudejus 90 ag ir > 110 ag, perdavimo greiciai tokie (2002-2004 m modeliams) > > TRANSMISSION > 1st gear 3,46:1 3,42:1 > 2nd gear 1,87:1 1,78:1 > 3rd gear 1,15:1 1,12:1 > 4th gear 0,82:1 0,80:1 > 5th gear 0,66:1 0,61:1 > > > > "NicMC" <jzs@freemail.lt> wrote in message > news:lk7crr$r2f$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Jeigu gerai suprantu, tai 90 ag HDI ėjo BE4R, o 110 ag - ML5T? Čia >> pirmas klausimas :) >> Antras klausimas - ar tvirtinimas jų vienodas, t.y. ar galima vieną >> keisti kita? Vėlgi, jeigu gerai suprantu, tai variklis ten tas pats, >> skirtumas tik intercooler'yje? >> Trečias klausimas - jeigu vietoj BE4R tinka ML5T, tai gal tinka ir ML5C? >> >> O dabar ūkiškai - ar, pabyrėjus greičių dėžei, galima jamti nuo 110 ag >> variklio, ar būtinai ieškoti nuo 90 ag? >> >> Nic >