Tema: Re: 406 2.0 HDI 90 a.g. greičių dėžė
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-05-05 10:23:46
taigi gerai, mažiau salerkos ims! :)

On 2014.05.05 10:22, finito wrote:
> jei ukiskai, tai turetu dezes pavaru perdavimo greiciai skirtis, nes
> galingumas variklio skirtingas. ir gausis, kad turesi vaziuoti zemesne
> pavara, nes variklio apsukos bus per zemos pvz ant 60 km/h vaziuoti 4-u
> begiu.
>
> jei tiketi Autoweek.nl informacija, tai i palyginima sudejus 90 ag ir
> 110 ag, perdavimo greiciai tokie (2002-2004 m modeliams)
>
> TRANSMISSION
> 1st gear        3,46:1        3,42:1
> 2nd gear        1,87:1        1,78:1
> 3rd gear        1,15:1        1,12:1
> 4th gear        0,82:1        0,80:1
> 5th gear        0,66:1        0,61:1
>
>
>
> "NicMC" <jzs@freemail.lt> wrote in message
> news:lk7crr$r2f$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Jeigu gerai suprantu, tai 90 ag HDI ėjo BE4R, o 110 ag - ML5T? Čia
>> pirmas klausimas :)
>> Antras klausimas - ar tvirtinimas jų vienodas, t.y. ar galima vieną
>> keisti kita? Vėlgi, jeigu gerai suprantu, tai variklis ten tas pats,
>> skirtumas tik intercooler'yje?
>> Trečias klausimas - jeigu vietoj BE4R tinka ML5T, tai gal tinka ir ML5C?
>>
>> O dabar ūkiškai - ar, pabyrėjus greičių dėžei, galima jamti nuo 110 ag
>> variklio, ar būtinai ieškoti nuo 90 ag?
>>
>> Nic
>