On 5/5/2014 2:16 PM, Linas Petkevičius wrote: > Pezalai. Ta dalis apie lizingines - nebūtinai. Bet kad dyleriai pardavinėja ir bent kiek gyvesnius trade-in'us, kurie būna bile kokie S. > > "CodeC" wrote in message news:lk7rrb$c7v$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/05/2014 02:03 PM, Aladdin wrote: >> Nu ok, tada kitas klausimas. O kas trukdo zmogui norinciam nusipirkti >> tarkim kad ir ta Volvo ja nuvaryti pas oficialu dyleri iskratymui? > > p.s. ir dar pirkimo is dilerio privlaumas, kad ta masina labai tiketina > su pilna ir zinoma remonto ir prieziuros istorija. dazniausiai dilerio > parduodamos masinos buna arba iskart grazintos po keliu metu lizingo su > pasibaigusiu pirmine garantija arba netgi su dar nepasibaigusiu pirmine > garantija. kas reikia visa ta laika ji buvo priziurima to paties (ar > kito) dilerio oficialiam servise, remontuojama originaliom dalim ir pan. > o ne bbz kiek metu 'taisyta' dedes vasios garaze pagal vietines paniatkes. > aisku cia teorija, kuri gal ne 100% sutampa su praktika, bet manyciau > tame yra daugiau tiesos. > nu o jei ir cia per didele rizika atrodo, ir ne per brangu moket uz 100% > aiskuma, tai perki nauja. >