On 05/05/2014 03:02 PM, Aladdin wrote: > O tai neprimeti tokios galimybes, kad tokiu auto savininkai gali sau be > didelio galvos skausmo leisti po triju metu kazka geriau ir naujau nesamone. nauja dyzelini bmw perka tikrai ne tie, kuriems 200k lt per 3 metus yra niekas. tokius perka arba 'paprastas civilis', bet vazineja ja ilgiau nei 3 metus, arba darbininkas, kuris numina tikrai ne 10-20kkm per metus. kitokie variantai, isimtys, kuriomis bandai save itikint :) > pasiimti? Arba baigiasi lizingo laikotarpis, seda i nauja, o sita > priduoda ir px kiek ji vaziavus? Sitie auto kiek suvokiu parduodami > pagal BMW premium selection ir jei krasta kaska smugliavoja tai tikrai > galima speju jiems per nagus kirsti. Juo labiau kuo naujesnis auto, tuo > daugiau vietu jame viskas fiksuojama ir tuo lengviau realia rida atsekti > yra. O kad viska idealiai nunaikinti - itariu ir kastai bus labai geroki. > > On 2014.05.05 14:50, CodeC wrote: > >> niekas tau 100% nepasakys. viena vertus, kaina nemaza. kita vertus, >> tai gali buti kaip tik bandymas >> sudaryt ispudi, kad tai tiesa. kaip bebutu, siuo atveju, DAUGUMA >> atveju, nauja dyzeline masina >> tikrai perkama ne tam, kad stovetu kieme. turek galvoj, kad >> DAZNIAUSIAI nauja masina perka tam, kad >> ja vaziuot daznai ir daug, o pasibaigus garantijai ja parduot ir pirkt >> sekancia. >> cia kiekvieno reikalas, i ka orientuotis, ar i labiau tiketina >> scenariju, ar i mazai tiketina >> optimistine isimti. >> parduodamo 'gero' 3-4 metu senumo auto rida as skaiciuociau 50-70kkm >> per metus ir px kas skelbime >> parasyta.