Dėl ix35 pakabos: pirkau 2011 gale aš tą ix35. Jis jau buvo ne iš Žilinos gamyklos, bet iš Čekijos, tai nežinau ar jau faceliftas ar ne. Penkiese + daiktų pilna bagažinė sulakstėm į Ispaniją. Kai grįžau - pakaba visa barškėjo, kaip skarbonkė, salenblokai mirę, nors to ir tikėjausi. Nuvažiavus tik 20kkm bendrai! Sutvarkė garantinis, tik tiek kad laukti kvietimo reikėjo mėnesį, po pirminės apžiūros ir verdikto, kad reikia tvarkyti. Tada važinėjau iš esmės po Vilnių, kartais pavažinėdamas po LT ar nulėkdamas iki Latvijos, Lenkijos. Kai buvo nuvažiavus 35kkm ir vėl pradėjo barškėti galas, neiškenčiau ir pardaviau tą ix35 atgal pardavėjams. Nors parašyta, kad į ja galima krauti apie 650kg, bet vien tik susėdus mano šeimynai (apie 370kg) ji pasėda jau arti pagalvių, kiekvienas kalniukas ar duobė patikrina tas pagalves, o jei dar prisidėsi daiktų, tada sėda pilnai. Tad su ja važinėti vienam - dviem - ok, bet daugiau ji nepaveža. Iškeičiau į grand sceniką - analogiškai pasikrovę buvome su ja Rumunijoje ir Bulgarijoje, kur ir keliai žyymiai blogesni, buvo baisu net ir sulaužyti pakabą porą kartų - kol kas pakaba dar laiko, nors nežinia, kas ir kaip važinėjo su ja iki manęs, o aš pats jau arti 30kkm nuvažiavau. Tad va toks ir palyginimas. "Aladdin" parašė naujienų news:lkcgrb$j9$1@trimpas.omnitel.net... Kurio ix35 skysta? Kiek skaiciau atsiliepimus - pirmojo taip, o to kur facelift'as tai jau lyg ir geriau turetu buti. O jei abu kalbam apie facelift'a, kurioje vietoje ir kas labiausiai pakaboje kencia? On 2014.05.06 19:02, VNS wrote: > Pakaba ryskiai per skysta LT keliams. Arba del to, kad darbines