jis cia apie tai, kad del to, kad isivede eura vietoje deuchmarkes, vokieciu gamintojai nebesijaucia taip stipriai, nes nebera tikri, kad vokietijos valdzia, nevykdydama savo monetarines politikos, gales jiems padeti. tai del to jie smarkiai brangina tam tikrus komponentus ir specialiai daro juos brangesnius ir sunkiau remontuojamus paciam vartotojui. konkreciai jis cia kalba apie kuro sistema, nes garaze remontuot negalesi. nu ir siaip automobiliai sudetingeja. deja, dainiushas pamirsta, kad sudetingejant automobiliams, jie vis dazniau unifikuojami, viskas globalizuojama ir realiai automobiliu gamyba vis labiau pinga. taip kad ir ju aftermarket dalys, esant poreikiui bus lengviau prieinamos. koroce viskas per europa, del to, kad deutchmarkes nebeliko ir del to, kad israelis austrei su barzda dave 12 balu - visai neaisku koroce, kur europa eina, tai dainiushas jauciasi neuztikrintas del ateities. jau kaip ir vaidina subrandusi naujai masinai, bet kol kas uztenka tik ant cigonishkos dacios su senom technologijom ir plastmasemis is blogai perdarytu senu unitazu dangciu. On 2014-05-10 21:36:37 +0000, voodoo veejas galvoj said: > bandziau suprast kas ce parasyta, nu .. nu .. nnepasiseke .... > > "Dainiushas" parašė naujienų news:lkm425$kli$1@trimpas.omnitel.net... > > niania, nesu tikras dėl troikių, bet oubi su adblue jau žaidžia, tai > ateis ir iki kitų, jei dar neatėjo :). > > tai ble su visais katuliais ir dpf'ais normalaus dyzelio duslė tuok > kainuos kaip pusė troikės kažkada :). > > > On 2014.05.10 23:44, zhegonskas wrote: >> naujas? 212 DM. Bet buvo galima rati aftermarketinius po koki 100DM ar >> devetu po 50 DM. Kas tu metu kainu lygiu issivercia i mazdaug ta pati >> eurais dabar, tai skaitau visai normaliai. >> >> >> On 2014-05-10 19:14:39 +0000, Dainiushas said: >> >>> tik tų detalių ten buvo 2x mažiau. >>> >>> Nekalbant, kiek kainavo E30 NOx katalizatorius? >>> >>> >>> On 2014.05.10 21:56, YZF wrote: >>>> tu manai nauja troike pries 30 metu kainavo pigiai? ji kainavo tiek pat >>>> brangiai kaip nauja troike dabar. Ir remontas ir detales taip pat. >>>> >>>> >>>> On 2014.05.10 19:36, Dainiushas wrote: >>>>> nesvaik :) >>>>> >>>>> On 2014.05.10 12:10, YZF wrote: >>>>>> nu tai kai sulauks E30 amziaus tai bus lygiai taip pat pigiai kaip >>>>>> dabar >>>>>> E30 remontuojasi. >>>>>> >>>>>> On 2014.05.06 15:59, Dainiushas wrote: >>>>>>> o nori pasakyt, kad E90 kada nors apskritai buvo/bus galima >>>>>>> paremontuot >>>>>>> už pigiai? >>>>>>> >>>>>>> On 2014.05.06 15:58, Nevkurse wrote: >>>>>>>> Nori pasakyt, kad kai E30 buvo poros metu senumo - ji kaip ir dabar, >>>>>>>> galejai bet kur remontuot uz pigiai? >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>>> news:lkal0n$pik$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> sakai, E90 taip pat ir už tiek pat pasiremontuosi kaip E30? >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2014.05.06 14:05, 911 wrote: >>>>>>>>>> tai jojo anksciau ir cukrus saldesnis buvo ir mergos pokary >>>>>>>>>> grazesnes! >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:lkaeds$irh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> toks kurios "normalios", tų jau šiaip ar taip gyvų nėra. Tos >>>>>>>>>>> kurios >>>>>>>>>>> gyvos, deja, jau ir "gerų" markių nebe tokios jau ir geros.... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2014.05.06 13:42, CodeC wro >>>>>>>>>>>> On 05/06/2014 12:59 PM, Icetom wrote: >>>>>>>>>>>>>> Ko tu cia pergyveni? Pirk ta Dacia >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Prie ko čia tai? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> prie to. >>>>>>>>>>>> nuvarius normalia pagyvenusia masina (volvo, bmw, etc) eiliniam >>>>>>>>>>>> aptarnavimui kas 10kkm keiti tepalus ir filtrus. >>>>>>>>>>>> visokiom daciom fiatam ir kitam gaidziui keiti valytuvus, langu >>>>>>>>>>>> pakelejus, elektronikos blokus, slangas po varikliu, lempas ir >>>>>>>>>>>> t.t. >>>>>>>>>>>> tokie ir skirtumai.