jokiu. tiesiog kadangi to tikrai reikia mazumai, nu tai vat todel gamyklines sistemos ir shudas. kokio dar atsakymo reikia? o bmw deda prastas, nes taip daugiau matyt nulupa parduodami "geresnes sistemas" o kiti deda kiek geresnes matyt del to, kad taip tikisi sitame "parametre" tureti pardavimo pitcha papildoma. kur parkes? kas kam neaisku? :) On 2014-06-04 08:11:12 +0000, Dainiushas said: > net ir tyliai muzika gali groti kokybiškai ir nekokybiškai. juk taip? > > O kame problemos kruizinant Vilnius - Klaipėda paklausyt kiek garsiau? > > On 2014.06.04 11:07, CodeC wrote: >> On 06/04/2014 11:02 AM, Dainiushas wrote: >>> On 2014.06.04 10:58, zhegonskas wrote: >>>> nu vat tu man paaiskink, koks tolkas is tu visu super geru audio >>>> masinoje? tau gi tai priemone nuvaziuoti is tasko a i taska b jei >>>> atsimenu. >>>> >>> >>> jei dar nepastebėjai - priklausomai nuo konteksto. ir atstumo tarp a >>> ir b. >>> >>>> pazaislis prie to - kad dauguma masininiu audiofilu - pacukai, >>>> leidziantys bumcikus prie pazaislio. >>>> >>> >>> Ir ką tai reškia konkrečios diskusijos kontekste? >> >> tai reiskia, kad sedint masinoj viduj ir vairuojant (ja naudojant pagal >> paskirti), audio sistema reikalinga tiek, kad zinios girdetusi arba fone >> tyliai muzika grotu. garsiai klausyt ir vairuot (tuo labiau toli) - >> nesuderinami dalykai. todel 'mandru' (brangiu, galingu, kokybisku, >> etc...) sistemu beveik niekam nereikia. reikia DAZNIAUSIAI tik tiems, >> kurie muzika klauso islipe is masinos, tiems, kam norisi kad kiti ja >> girdetu, arba visiskiems poxujistams, kurie vairuodami ja klauso taip, >> kad aplinkui nieko negirdi. kaip ir kur klausai tu, as nzn, ir butent >> tai nera sios temos vinis :) cia ieskomas buvo atsakymas i klausima, >> kodel standartinej komplektacijos audio atseit labai shudinas. nei jis >> shudinas nei ka. normalus. pagal paskirti naudot daugiau nei pakankamas. >> matyt gamintojai orientuojasi i pirmaja grupe pirkeju, turbut nereik >> aiskint del ko.