On 06/04/2014 11:22 AM, [mikro] wrote: > bet tai kas per paniatkes, jei jau aparatura gera, tai reikia ja plesyt > ant viso garso. o apie tylu ir grazu klausyma niekas nepasakojo? > ir tamsta labai jau afigenas statistikas, zino visas vartotoju grupes, > kiek kam ko reikia, ir kas kaip, ir kur klauso. blet blet, juokdarys > svieto, grazuliui kaiptik I kompanija. ajk sukurk tema, kodel 'standartiniuose bmw varikliai tokie shudini'. va alpina ir M-kese tai zjb padaro. kazin kodel i 318 tokio neidejo. koks sudetingas ir neisprendziamas galvosukis. ajnanx. atsakys kasnors be manes, galesi issiverkt ant peties. > > "CodeC" wrote in message news:lmmk34$c8m$1@trimpas.omnitel.net... > > On 06/04/2014 11:02 AM, Dainiushas wrote: >> On 2014.06.04 10:58, zhegonskas wrote: >>> nu vat tu man paaiskink, koks tolkas is tu visu super geru audio >>> masinoje? tau gi tai priemone nuvaziuoti is tasko a i taska b jei >>> atsimenu. >>> >> >> jei dar nepastebėjai - priklausomai nuo konteksto. ir atstumo tarp a >> ir b. >> >>> pazaislis prie to - kad dauguma masininiu audiofilu - pacukai, >>> leidziantys bumcikus prie pazaislio. >>> >> >> Ir ką tai reškia konkrečios diskusijos kontekste? > > tai reiskia, kad sedint masinoj viduj ir vairuojant (ja naudojant pagal > paskirti), audio sistema reikalinga tiek, kad zinios girdetusi arba fone > tyliai muzika grotu. garsiai klausyt ir vairuot (tuo labiau toli) - > nesuderinami dalykai. todel 'mandru' (brangiu, galingu, kokybisku, > etc...) sistemu beveik niekam nereikia. reikia DAZNIAUSIAI tik tiems, > kurie muzika klauso islipe is masinos, tiems, kam norisi kad kiti ja > girdetu, arba visiskiems poxujistams, kurie vairuodami ja klauso taip, > kad aplinkui nieko negirdi. kaip ir kur klausai tu, as nzn, ir butent > tai nera sios temos vinis :) cia ieskomas buvo atsakymas i klausima, > kodel standartinej komplektacijos audio atseit labai shudinas. nei jis > shudinas nei ka. normalus. pagal paskirti naudot daugiau nei pakankamas. > matyt gamintojai orientuojasi i pirmaja grupe pirkeju, turbut nereik > aiskint del ko. > >> >