Tfutfu tfu, pas mane 05 kebulas irgi be rudziu, kad rudija pakabos metalines detales manau galioja visoms masinoms, visa ziema juk maudos druskose. Bet antikorozinis Subaru yra must Duda<aha@gmaill.com> wrote: > Kad guoliai masiskai parejo - cia vaikiskos ligos ar siaip netycia? > JAMA sako cia normalu, jie tiek ir telaiko ten +/- kazkiek kkm. As tik viena > keiciau nes jau ir klibejo, kiti du tik uze. Isardzius visu triju parejes > vidinis guolio riebokslis ir is guolio isplautas/istaskytas tepalas nors > patys guoliai neklibejo. Manualas raso kad kas 100 kkm juos reik sutepti :D > tik nesako kaip, ir as neisivaizduoju :) > Kaip ten su rudijimu reikalai? ciupinejau viena egzemplioriu -05 metu tai > duru apacia is vidines puses jau buvo zemkliai apkirmijusi ir priekiniai > stakanai baisiai baisiai atrode, nors tiesa rida ten neaisku kokia buvo. > Ant kebulo niekur dar neaptikau, tik po apacia rudziu turi galine vazuokles > dalis, ta prasme visa periferija kuri prisukta prie kebulo. > Ar su dujom gerai draugauja, visokiu trukciojimu nesijaucia? kiek Litru > bakas italpintas, kiek L isipili? > Dujas dejo zinomas meistras is Sventosios, tokis Romas. Padares kad jungtusi > po viena cilindra is eiles su keliu sekundziu uzdelsimu tai perejimo is > benzo i dujas nesijaucia, ispradziu net i tumbleriuka ziuredavau ar su dujom > vaziuoju :D Pasibaigima suprantu tik pagal tumblerio isleista garsa :D Pase > uzrasyta 60 l bakas, bet sugebu i ji pilti 62 l, kai montavo minejo kad > tilps didysis bakas nes ten ta zapaskes erdve didesne nei iki 07. -- foonia