salono transformacija debiliska. ypac pas septynviety. garso izoliacijos nera by design, vairuotojo ergonomika... caro laiku brickoj geresne. nera dyzelio automato, mechanika veikia kaip pas maz'a. vienzo - as vieninteli pliusa joje maciau - slankiojancios galines durys. daugiau - viskas nesusipratimas kazkoks. net kia -- T "E.D." <bus@kai.reik> wrote in message news:lp1504$p7$1@trimpas.omnitel.net... > Iskilo cia klausimu... reikia info/nuomoniu/patyrimu apie Mazda 5 > ~2007 m. dyzeli. > nerima keliantys aspektai: > - kaip ju dyzeliniai varikliai (buna 81 ir 105 kw)? kazkokia > atmintis kuzda, kad su jais mazda kazka buvo 'pramazinus'... > - kaip kebulas, ar rydyja? > - kaip salonas, ar nepamirso gamintojas garso izoliacijos idet? > - vaziuoke? > - vaziavimo savybes? (is esmes modelio paskortis yra suprantama). > Ir siaip, kokie minusai, pliusai, niuansai? O gal apskritai begt > nuo modelio? > > dekui atsakiusiems i tema. > -- > E.D.