net kia carens geriau "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message news:lp17ie$1va$1@trimpas.omnitel.net... > salono transformacija debiliska. ypac pas septynviety. garso izoliacijos > nera by design, vairuotojo ergonomika... caro laiku brickoj geresne. nera > dyzelio automato, mechanika veikia kaip pas maz'a. > > vienzo - as vieninteli pliusa joje maciau - slankiojancios galines durys. > daugiau - viskas nesusipratimas kazkoks. net kia > > -- > T > > "E.D." <bus@kai.reik> wrote in message > news:lp1504$p7$1@trimpas.omnitel.net... >> Iskilo cia klausimu... reikia info/nuomoniu/patyrimu apie Mazda 5 >> ~2007 m. dyzeli. >> nerima keliantys aspektai: >> - kaip ju dyzeliniai varikliai (buna 81 ir 105 kw)? kazkokia >> atmintis kuzda, kad su jais mazda kazka buvo 'pramazinus'... >> - kaip kebulas, ar rydyja? >> - kaip salonas, ar nepamirso gamintojas garso izoliacijos idet? >> - vaziuoke? >> - vaziavimo savybes? (is esmes modelio paskortis yra suprantama). >> Ir siaip, kokie minusai, pliusai, niuansai? O gal apskritai begt >> nuo modelio? >> >> dekui atsakiusiems i tema. >> -- >> E.D. >