Tema: Re: Q: Mazda 5
Autorius: Vitas
Data: 2014-07-05 09:18:40
Launchas x431 normaliai viską "mato", o jei kokios klaidos kodo neišverčia, 
tai galima pasitikslinti Mazdos repair manuale.
Ir Mazdas reikia lyginti su Toyotom, o ne Fordu, kur dažniausiai visai kita 
sistema - Delphi.



> Ja DENSO ipurskimas su musu salerkos kokybemis tai ziaurus "privalumas", 
> ypac kai reikes remontuoti (o tikimybe labai didele). Savidiagnostika pas 
> Mazdas (kaip ir pas Forda) labiau negu tragiska - pats kompas nemato kas 
> konkreciai negerai, dazniausiai imeta klaida - auksto slegio problema, o 
> kas konkreciai uzsip.., realiu laiku parametru labai mazai duoda ir del 
> sios priezasties nelabai kas is meistru aplamai daro diagnostikas 
> Mazdoms/Fordams (su tokia klaida atrsovybeje perspeja, kad remontas 
> kainuos nuo 600 iki 14 000, nes keis viska is eiles, kol ras, kas 
> konkreciai gliucina. Pradeda nuo dazniausai gendanciu komponentu ir baigia 
> visos auskto slegio sistemos pakeitimu po viena komponenta).
>
> markatas
>
> 2014.07.03 18:42, Vitas rašė:
>> O tu esi bent karta vairaves Mazda6 ar tik autopliuse nuotraukas
>> paziurejei?
>>
>> Jau esu ne karta sakes, kad Mazda6 yra tikrai puikiai suprojektuotas
>> automobilis: dyzelinis variklis su denso ipurskimu ekonomiskas ir
>
>