Launchas x431 normaliai viską "mato", o jei kokios klaidos kodo neišverčia, tai galima pasitikslinti Mazdos repair manuale. Ir Mazdas reikia lyginti su Toyotom, o ne Fordu, kur dažniausiai visai kita sistema - Delphi. > Ja DENSO ipurskimas su musu salerkos kokybemis tai ziaurus "privalumas", > ypac kai reikes remontuoti (o tikimybe labai didele). Savidiagnostika pas > Mazdas (kaip ir pas Forda) labiau negu tragiska - pats kompas nemato kas > konkreciai negerai, dazniausiai imeta klaida - auksto slegio problema, o > kas konkreciai uzsip.., realiu laiku parametru labai mazai duoda ir del > sios priezasties nelabai kas is meistru aplamai daro diagnostikas > Mazdoms/Fordams (su tokia klaida atrsovybeje perspeja, kad remontas > kainuos nuo 600 iki 14 000, nes keis viska is eiles, kol ras, kas > konkreciai gliucina. Pradeda nuo dazniausai gendanciu komponentu ir baigia > visos auskto slegio sistemos pakeitimu po viena komponenta). > > markatas > > 2014.07.03 18:42, Vitas rašė: >> O tu esi bent karta vairaves Mazda6 ar tik autopliuse nuotraukas >> paziurejei? >> >> Jau esu ne karta sakes, kad Mazda6 yra tikrai puikiai suprojektuotas >> automobilis: dyzelinis variklis su denso ipurskimu ekonomiskas ir > >